فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از متلاشی شدن باند جعل اسناد ملکی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 30 March 2015

سرهنگ هادی احمدی  در گفتگو با ایرنا اظهارداشت: در پی شکایت یکی از شهروندان پیشوا مبنی بر جعل سند و فروش ملک 2 هزار و 700 متری با ارزش تقریبی یک میلیارد تومان توسط افراد غیر و ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پیشوا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مأموران با هماهنگی مقام قضایی ضمن دعوت از خریدار زمین، تحقیقات فنی و پلیسی گسترده ای در این خصوص را آغاز و پس از انجام یکسری تحقیقات، فردی به نام علیرضا را که اقدام به فروش ملک و حضور در دفترخانه کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

احمدی اظهار داشت: متهم در مواجهه با مستندات موجود به مشارکت در کلاهبرداری و فروش ملک غیر با همکاری فردی به نام محمد اعتراف کرد.

وی بیان داشت: با راهنمایی های متهم، محل اختفاء عامل اصلی جعل سند ملکی و همدست وی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر شده و در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری با فروش ملک غیر و جعل سند ملکی اعتراف کردند.

احمدی اظهار داشت: در رابطه با این پرونده تاکنون چهار متهم دستگیر شده اند که با پرونده مقدماتی به دادگاه اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار