معاون اداره‌کل میراث فرهنگی قم:
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از برگزاری سمینار یک روزه آموزشی کاربردی و تجلیل از متولیان نمازخانه‌های برتر مجتمع‌های گردشگری و خادمین زائران اربعین با عنوان محراب مسافر در 29 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 05 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، سید احمد وحیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سمینار در مجتمع بین‌راهی شهر آفتاب از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به بخش‌های ویژه این سمینار گفت: به همت هیئت مدیره انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی بین راهی استان قم این سمینار در دو بخش از جمله کارگاه‌های آموزشی و تجلیل از متولیان فرهنگی برگزار می‌شود.

وحیدی افزود: کارگاه‌ها برای ارتقای سطح دانش وآگاهی مدیران با عناوین بازاریابی، بهداشت،استانداردسازی و اعطای گواهینامه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: آموزش مهمترین رکن در حوزه گردشگری است از این رو متولیان امر باید آموزش‌ها را به روز رسانی کنند تا قدمی در توسعه صنعت گردشگردی با ارائه خدمات مطلوب برای رضایت و ماندگاری مسافران بردارند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری قم با تاکید بر توسعه و تجهیز نمازخانه‌ها گفت: در همین راستا با اهتمام به رویکرد فرهنگی از متولیان نمازخانه‌های برتر مجموعه‌های بین‌راهی و خادمین زائران اربعین حسینی تجلیل می‌شود تا شاهد ارتقای سطح کیفی و ایجاد فضای معنوی در نمازخانه‌های مجتمع‌های بین‌راهی استان باشیم.

وی افزود: شهر مقدس قم پایگاه مذهبی و معنوی است از این رو باید نمازخانه مجتمع‌های بین راهی این استان در شان زائران حضرت معصومه(س) و الگو برای سایر استان‌ها باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار