استاندار ایلام گفت: پارک تفریحی جنگلی چغاسبز ایلام بدلیل داشتن ظرفیت های تفریحی منحصربفرد به مرکز گردشگری جهانی تبدیل می شود.
کد خبر: ۱۷۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 05 February 2016

استاندار ایلام گفت: پارک تفریحی جنگلی چغاسبز ایلام بدلیل داشتن ظرفیت های تفریحی منحصربفرد به مرکز گردشگری جهانی تبدیل می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز جمعه در آیین افتتاح مسابقات ماشین های قدرتی آفرود در پارک تفریحی چغاسبز ایلام اظهار کرد: در فاز اول این طرح به میزان 60هکتار اقدام های لازم برای تبدیل این منطقه به مرکز گردشگری انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: این مرکز با هدف غنی سازی اوقات فراغت مردم و توسعه فضاهای گردشی و ورزشی ایجاد می شود که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و ارگان های استان هستیم.
استاندار ایلام تاکید کرد: بدون شک توسعه فضاهای فرهنگی و گردشگری موجب جذب گردشگران بیشتر و رونق و تقویت این صنعت در استان ایلام خواهد شد.
شهردار ایلام نیز در این آیین تقویت حوزه شهری مرکز استان را اولویت اصلی این دستگاه اعلام کرد و گفت: در این زمینه از تمامی ظرفیت ها استفاده می شود تا شاهد زیباسازی هر چه بیشتر شهر باشیم.
یزدان قبادیان یادآور شد: بدون شک تقویت حوزه شهری و توسعه فضاهای تفریحی گسترش هر چه بیشتر فضای نشاط و امید در جامعه و رفاه حال شهروندان را بدنبال دارد.
شهردار ایلام اظهار کرد: مردم ایلام شایسته برخورداری از بهترین امکانات شهری بوده و در این زمینه شهرداری ایلام اهتمام جدی دارد.
مسابقات ماشین های قدرتی (آفرود) غرب کشور از صبح جمعه با حضور 220 خودروی قدرتی از استان های کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و ایلام در پیست طبیعی مجموعه فرهنگی و تفریحی چغاسبز ایلام آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار