کد خبر: ۱۷۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 04 February 2016

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه ایران جزو چهار کشور قدرتمند جهان است گفت: بزرگترین قدرت موشکی خاورمیانه از آن ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سردار علی استاد حسینی اظهار داشت: امروزه ایران جزو چهار کشور قدرتمند جهان است و بزرگترین قدرت موشکی در خاورمیانه است به طوری که اگر دشمن بخواهد نگاه چپ داشته باشد، تل آوویو و حیفا زیر موشک‌های ما قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: ماندگاری انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است و امروز ایران بزرگترین قدرت خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی افزود: امروزه ایران جزو چهار کشور قدرتمند جهان است و بزرگترین قدرت موشکی در خاورمیانه است به طوریکه اگر دشمن بخواهد نگاه چپ داشته باشد، تل آوویو و حیفا زیر موشک‌های ما قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه استان البرز از ایران به عنوان بزرگترین قدرت پهپاد در منطقه یاد کرد و گفت: بعد پهپادهای کشورمان 3 هزار متر است در صورتی که آمریکا تا 2 هزار متر را تجربه کرده است.

وی دشمن اصلی ایران را آمریکا و اسرائیل عنوان کرد و گفت: تمام ملت ایران مدیون خون شهدا هستند و نباید این عزتی که به برکت این شهدا به دست آمده است را از دست دهیم.

استاد حسینی خاطر نشان کرد: ظلم‌ستیزی، دفاع از مظلومین و محرومین عزتی است که به واسطه ایستادگی در برابر نظام سلطه به دست آمده است.

وی ایستادگی پای شعارهای انقلاب و اهداف آن و همچنین اطاعت از فرامین رهبری را مهم دانست و گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در انتخابات به افرادی که مورد اعتماد هستند رای دهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار