در چهارمین روز دهه فجر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان گفت: زنگ نخستین فستیوال «ورزش برای همه گرگان» 15 بهمن در سالن امام خمینی (ره) گرگان نواخته می‎شود.
کد خبر: ۱۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲ 04 February 2016
اسماعیل حاجی‎آبادی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام‎الله دهه فجر اظهار کرد: زنگ نخستین فستیوال «ورزش برای همه گرگان» پنج‎شنبه 15 بهمن ساعت 9 و 30 دقیقه در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان نواخته می‎شود که مسابقات اسکیت ویژه بانوان در این سالن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسابقات کاراته ویژه آقایان در سالن الغدیر روبروی چهارشنبه بازار گرگان ساعت 9 و 30 دقیقه در روز 15 بهمن کلید خواهد خورد.

* از 90 پیشکسوت و مربی ورزش گرگان تجلیل می‎شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان افزود: در اختتامیه فستیوال «ورزش برای همه گرگان» از 90 پیشکسوت، مربی ارزشمند و تاثیرگذار در ورزش گرگان تجلیل می‎شود این مراسم با حضور جامعه ورزشی، مربیان، قهرمانان، مدال‎آوران برگزار خواهد شد.

حاجی‎آبادی بیان داشت: برای آئین برگزاری فستیوال ورزشی برنامه‎های مختلف و متنوعی پیش‎بینی شده است که از جمله می‎توان به اجرای طنز، موسیقی، نمایش ورزش‎های رزمی، ژیمناستیک در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان گرگان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 766 ورزشکار در فستیوال ورزشی گرگان برای همه با یکدیگر به رقابت می‎پردازند، ابراز کرد: مسابقات ورزشی در 30 رشته و در 30 مکان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان گفت: مسابقات استانی، چهارجانبه، جشنواره بازی‎های بومی و محلی از جمله بخش‎های فستیوال «ورزش برای همه گرگان» است./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار