سرهنگ "رضا زارعي" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سال جاري در سطح شهر همدان و با توجه به ميزان حساسيت ايجاد شده، اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار عمليات ويژه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰ 04 February 2016

کشف کالاي قاچاق در همدان

رييس پليس آگاهي استان از توقيف سه دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق با ارزش 310 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح اين خبر عنوان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس با تشديد اقدامات خود در مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق و نا امن نمودن مسير هاي تردد محموله هاي قاچاق طي روز گذشته موفق به کشف 4 محموله ي قاچاق کالا شدند.

وي افزود:يک دستگاه خودرو وانت پيکان، دو دستگاه کاميون باري و يک دستگاه خودرو وانت نيسان در اين سه عمليات در محورهاي مواصلاتي استان همدان متوقف شدند که دربازرسي به عمل آمده از اين خودرو ها تعداد 748 عدد لوازم آشپزخانه (خردکن وماهيتابه دو درب خارجي) و همچنين 26 رأس احشام (گاو )غيرمجاز و بدون مجوز گمرکي کشف شد.

رييس پليس آگاهي استان همدان در خاتمه با اشاره به اين که ارزش کالاهاي کشف شده 310 ميليون ريال برآورد شد، بيان داشت: در اين سه عمليات 5 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شدند.


توقيف تيبای قاچاقچی در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" از کشف 221هزار و 600نخ انواع سيگار قاچاق و خارجي درسطح شهرستان خبرداد.

 سرهنگ "داود علي­ بخشي" در تائيد اين خبر بيان داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با کالاي قاچاق و برخورد با وارد کنندگان، مأموران پليس آگاهي در سطح محورهاي مواصلاتي طرح ايست و بازرسي را انجام دادند.

اين مقام انتظامي افزود: مأموران در بازرسي از يک دستگاه خودرو "تيبا" تعداد 221هزارو 600نخ انواع سيگار خارجي و قاچاق کشف و خودرو نيز به پارکينگ منتقل کردند.

وي با اشاره به اينکه از ابتداي سال تاکنون چندين مرحله کالاي قاچاق از نوع سيگار خارجي در سطح شهرستان کشف شده، گفت: ارزش کالاي کشف شده بالغ بر300ميليون ريال مي باشد.

سرهنگ علي بخشي ورود کالاي قاچاق را تهديدي براي اشتغال و توليد داخلي دانست و يادآور شد: متهم به همراه کالاي مکشوفه براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

وي در ادامه اظهار داشت: مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان اسدآباد با همکاري عوامل پليس مبارزه با موادمخدر استان با تشکيل اکيپ هاي ويژه 2نفر را به اتهام تهيه و توزيع مواد مخدر شناسايي وو دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در پايان با ارائه هشدارهايي به افراد متخلف که فعاليت آنان از چشم تيز بين پليس به دور نخواهدماند، يادآورشد: متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و سرانجام روانه زندان شدند.


شناسايي باند سارقان منزل در همدان

رييس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري باند سارقان منزل خبر داد.

 سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سال جاري در سطح شهر همدان و با توجه به ميزان حساسيت ايجاد شده، اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار عمليات ويژه قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي سوابق و پرونده هاي موجود و تجزيه و تحليل و استخراج موارد قابل پيگيري، با تعامل و همكاري عمليات ويژه پليس آگاهي كرمانشاه سارقان منزل با هويت هاي معلوم كه با تشكيل باندي ، سه نفره با يكدستگاه خودرو سواري پژو اقدام به سرقت منزل در كرمانشاه و شهرستان هاي همجوار از جمله همدان مي نمودند شناسايي و با همكاري و پشتيباني اداره اطلاعات جنايي طي يک عمليات غافلگيرانهاعضاي باند سارقان دستگير شدند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: سارقان در بازجويي هاي صورت گرفته، چاره اي جزبيان واقعيت نداشته و تاكنون به چند فقره سرقت منزل در شهر همدان به ارزش 110 ميليون ريال معترف شدند که تحقيقات در جهت كشف سرقت هاي احتمالي ديگر همچنان ادامه دارد.


راه اندازي غرفه همياران پليس 

رييس پليس راهور استان همدان از راه اندازي غرفه همياران پليس در پانزدهمين نمايشگاه كودك و نوجوان در استان همدان خبر داد .

سرهنگ "حسين طلايي" يكي از اهداف پليس راهور را ارتقاء فرهنگ ترافيك رانندگان و كاهش تصادفات و تخلفات رانندگي با استفاده از ظرفيت هاي فرهنگي دانست و گفت: حضور پليس در نمايشگاه كودك و نوجوان بازخورد بسيار مناسبي دارد که تعداد بسياري از كودكان و نوجوانان در اين غرفه با موضوعات مختلف راهنمايي و رانندگي آشنا مي شوند.

وي افزود: در غرفه پليس راهور ضمن آموزش تئوري، آموزش عملي قوانين و مقررات رانندگيبا استفاده از خودروهاي شارژي نيز صورت مي پذيرد و اقلام فرهنگي با موضوعات ترافيكي نيز در بين كودكان و نوجوانان توزيع مي شود.

سرهنگ طلايي در خصوص زمان برگزاري نمايشگاه نيز گفت: اين نمايشگاهاز 13 بهمن ماه لغايت بيستم هميمن ماه در محل برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان واقع در ميدان عاشورابرگزار خواهد شد.

رييس پليس راهور استان همدان از همه شهروندان، خواست به همراه فرزندان خود از غرفه همياران پليس بازديد و از خدماتي كه توسط پليس راهور به شهروندان ارائه مي گردد، استفاده نمايند.

دستگيري سارق هنگام سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري يک نفر سارق منزل حين سرقت در خيابان رکني با حضور به موقع پليس و هوشياري مردم خبر داد.

سرهنگ پژمان قويمي" ضمن تاييد اين خبر گفت: شب گذشته در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان همدان، مبني بر وقوع سرقت از يک باب منزل مسکوني، ماموريت گشت کلانتري 11 سريعا به محل حادثه عزيمت کردند.

با حضور ماموران در محل حادثه، صاحب منزل به آنها مراجعه و از حضور احتمالي يک نفر سارق در داخل منزلش خبر داد که بلافاصله ماموران به همراه صاحب خانه به داخل منزل مراجعه کردند که بهم ريختگي وسايل خانه باعث شد ماموران احتمال دهند سارق که با مراجعه صاحب خانه در سرقت خود ناکام مانده است در داخل خانه مخفي شده باشد و شروع به جستجوي خانه کردند که در نهايت سارق را در داخل يکي از کمدهاي زيرزمين مخفي شده بود پيدا کردند.

اين سارق سابقه دار که 37 سال سن داشت، با مشاهده ماموران با سلاح سرد به آنها حمله کرد و در نهايت با واکنش سريع ماموران، دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه حوادث امنيتي، انتظامي و ترافيکي موضوع را سريعا با شماره تلفن 110 به مرکز فوريتهاي پليسي اعلام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار