به گزارش تابناک تبریز از رسانه بومی ها استان ،سردار نقدی فرمانده بسیج در آیین افتتاح خط تولید تراکتور سنگین و برنجی در تبریز در سخنانی از شرایط موجود در کارخانه تراکتور سازی اظهار رضایت نموده و آن را مبتنی بر اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۱۷۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 03 February 2016
به گزارش تابناک تبریز از رسانه بومی ها استان ،سردار نقدی فرمانده بسیج در آیین افتتاح خط تولید تراکتور سنگین و برنجی در تبریز در سخنانی از شرایط موجود در کارخانه تراکتور سازی اظهار رضایت نموده و آن را مبتنی بر اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.
این در حالی است که حال و روز کارخانه تراکتور سازی چندان مساعد نبوده و اعتراض کارگران به صورت علنی و حتی به حالت تجمعی در مقابل کارخانه نمود پیدا کرده است.
یکی از مشکلات عدیده این کارخانه مادر تخصصی  نحوه واگذاری ها من جمله شرکت ماشین آلات صنعتی می باشد که کارگران آن در مورخه 3 آبان نودو سه در مقابل کارخانه تجمع نموده بودند.
 سردار نقدی با تفکیک قائل شدن بین صنعت خودرو و صنعت تراکتور سازی، شکست های موجود در صنعت خودرو سازی را متوجه نگاه نیاز به بیرون دانست و اظهار امیدواری کرد که صنعت تراکتور سازی قدر دانسته شود ، چرا که این صنعت به قدری موفق بوده که شرایط قیمتی آن موجب صادرات نیز شده است . این درحالی است که کارشناسان امر از ورود تراکتور های خارجی با قیمت مناسب تر به داخل و اقبال کشاورزان از آن خبر می دهند. در پایان سردار نقدی برای حمایت از صنعت تراکتور سازی  ارائه تسهیلات از طرف دولت به این کارخانه خصوصی را درخواست کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار