خط تولید انبوه تراکتورهای سنگین و برنجی در تبریز امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.
کد خبر: ۱۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 03 February 2016
به گزارشتابناک تبریز از فارس ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی خط تولید تراکتورهای سنگین و برنجی با اشاره به اینکه تراکتور مدل ITM1500 b با دو دیفرانسیل دارای ۱۵۰ اسب بخار قدرت است، اظهار داشت: این تراکتور دارای قابلیت توربو شارژ بوده و شش سیلندر است.

وی افزود: این تراکتور دارای گیربکس سنکرون و خزشی، سامانه هیدرولیکی، فرمان هیدرو استاتیک، ۱۲ دنده جلو و پنج دنده عقب است که با رعایت استانداردهای آرگونومیک تولید شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ۲۴ نوع محصول در توان و مدل‌های مختلف تک و و دیفرانسیل از جمله تراکتورهای۲۴۰ITM، ۲۸۵ITM، ۲۹۹ITM، ۴۷۵ITM، ۴۸۵ITM، ۸۰۰ITM، ۹۵۰ITM، تراکتورهای ۲دیفرانسیل ۱۳۰تا۱۵۰ اسب بخار و تراکتور دو دیفرانسیل برنجی با ۳۵ اسب بخار تولید می‌شوند که تراکتور ITM470 نیز آخرین محصول تولیدی، قبل از تولید تراکتور سنگین ITM 1500 بوده است.

وی اظهار داشت: تراکتور(برنجی) ITM 470 با توان ۴۷ اسب بخار مختص باغات و مزارع کوچک در این مجموعه طراحی و خط تولید آن نیز در شرکت تراکتورسازی ارومیه راه‌اندازی شد.

ابراهیمی با اشاره به ویژگی‌های محصول طراحی شده گفت: شاخص‌هایی نظیر دید استاندارد، رعایت استانداردهای ارگونومی، تجهیز به ترمز روغنی، فرمان هیدرواستاتیک، مجهز به روپس تاشو جهت کاربری در باغات، مجهز به گلگیر و اگزوز مناسب باغات و مزارع، امکان نصب سایبان و کابین، امکان نصب محور محرک جلو، کاهش صدا و افزایش مخزن سوخت به ۵۴ لیتر و … از جمله ویژگی‌های تراکتور ITM470 است.

وی در مورد مصرف سوخت این محصول نیز گفت: باتوجه به وزن کم این محصول و افزایش بازده در مزارع، کاهش غیرمستقیم مصرف سوخت نیز در این پروسه اتفاق می‌افتد.

ابراهیمی تاکید کرد: با اضافه کردن آپشن‌های مناسب، از جمله بیل میکانیکی، بالابر، باکت لودر و … به تراکتور ITM470 می‌توان کاربردهای صنعتی نیز به آن بخشید.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ادوات کشاورزی ۹ شرکت اقماری (هفت شرکت در تبریز و دو شرکت در سنندج و ارومیه) و دو خط تولید در ونزوئلا و تاجیکستان دارد.

دراین مجموعه صنعتی علاوه بر تراکتور ۷۱ نوع انواع موتور در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خودرو تولید می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :