کد خبر: ۱۷۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 31 January 2016

به گزارش تابناک یزد،سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از کاهش 251 میلیون و 710 هزار لیتري مصرف فرآورده‌های نفتی در 10 ماهه سال جاري خبر داد.


"محمد فرهمند"  با اشاره به كاهش 251 میلیون و 710 هزار لیتري مصرف فرآورده‌های نفتی در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تصريح كرد: در این مدت یک میلیارد و 425 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان یزد مصرف شده است.

وي گفت: میزان مصرف بنزین در 10 ماهه ابتدايي امسال، 403 میلیون لیتر بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، شاهد افزایش چهار درصدي در این فرآورده هستيم.

فرازمند در رابطه با  میزان توزیع و مصرف نفت سفید در استان نیز اظهار كرد: مصرف این فرآورده در قیاس با سال گذشته با کاهش 33 درصدی به 30 میلیون و 373هزار رسیده است.

وی همچنین از توزیع 858 میلیون و 773 هزار لیتر نفت‌گاز در این بازه زمانی خبر داد و عنوان كرد: مصرف نفت‌گاز استان به نسبت 10 ماهه سال گذشته، 16 درصد کاهش یافته است .

به گفته‌ي فرازمند، مصرف نفت‌کوره نیز در مدت زمان یاد شده 85 میلیون و 375 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از مصرف 62میلیون و 974 هزار کیلوگرم گاز طبیعی فشرده(سی.ان.جی) در 10 ماه امسال خبر داد و گفت: مصرف این سوخت پاک نسبت به مدت مشابه سال قبل، دو درصد افزایش یافته است که این مقدار در صرفه‌جوئی مصرف بنزین تاثیر بسزائی دارد.

فرازمند گفت: مقدار مصرف گاز مایع(ال.پی.جی) در این بازه زمانی را 46 میلیون و 709 هزار مترمکعب بوده که این مقدار با سه میلیون و 896 هزار مترمكعب کاهش روبرو شده است.

سرپرست منطقه یزد در پايان نيز يادآور شد: کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی را ادامه‌ي گازرسانی به صنایع و گلخانه‌های حاشیه شهر یزد و ديگر شهرها و روستا‌های استان و همچنین مدیریت در مصرف بوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار