فرخ ۴۲ساله پدر خانواده ای چهارنفره است، چندماهی بعنوان کارگر ساده در یک شرکت پیمانکاری جاده سازی به کارگری مشغول بود اما بعلت فشار کارسنگین از ناحیه کمر دچار آسیب جدی شد به نحوی که ماههاست توان حرکت ندارد.
کد خبر: ۱۷۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 31 January 2016
آسیب وارد شده به کمر در حدی بود که توان حرکت کردن را از او سلب کرده بود، چون  معاش خانواده نیز تنها از طریق کارگری پدر تامین می شد این موضوع باعث وارد آمدن فشار فراوانی به این خانواده شد.

وی بعلت تداوم این مساله و  تحمیل درد ورنج ناشی از این عارضه، یکی دو روز گذشته به کمک یکی از بستگان؛ جهت معاینه به پزشک متخصصی در کرمانشاه اعزام شد، ولی متاسفانه پزشک معالج ایشان اعلام کرده است که بدلیل پارگی دیسک کمر باید سریع و بصورت اورژانسی تحت عمل جراحی قرار بگیرد، در غیراینصورت بعلت جابجایی، آسیب جدی به نخاع ایشان دور از انتظار نخواهد بود.
در حال حاضر وی در بیمارستان بیستون شهر کرمانشاه بستری شده و برای جراحی و تداوم درمان (طبق اعلام پذیرش بیمارستان) به مبلغ ۴۰میلیون ریال احتیاج فوری دارند و این در حالیست که تمام دارایی نقدی ایشان از ۵۰۰هزارتومان فراتر نمی رود.

ازهمه همراهان عزیز ویاوران همیگشی نیازمندان، تقاضای استمداد فوری برای جراحی فوری این پدر نیازمند را داریم، بچه هایشان چشم انتظارند، بیایید به درد ورنج های این پدر وخانواده محرومشان پایان بخشیم.

شماره حسابها

شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴
شماره حساب: ۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰
 شماره حساب بانک ملت: ۵۰۹۲۷۹۱۵۸۵
شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۹۳۵۳۵۶۰۰۰۰
شماره شبا:IR610120010000005092791585

بصورت آنلاین هم می توانید کمک کنید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار