فرمانده انتظامي کلان‌شهر تبريز از انهدام باند شش نفره جعل اسکناس و کشف دو هزار و 400 قطعه اسکناس جعلي به ارزش 120 ميليون ريال توسط ماموران کلانتري 21 شهرک ارم خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 30 January 2016
به گزارش گروه رسانه ای تابناک تبریز، سرهنگ"فرهنگ نوروزي" در تشريح اين خبر، اظهار کرد: با دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر خريدهاي متعدد کالا با اسکناس هاي جعلي در مناطقي از تبريز، شناسايي و دستگيري جاعل يا جاعلان احتمالي در دستور کار ويژه پليس تبريز قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 21 شهرک ارم، با تقويت گشت‌هاي هدفمند و استفاده از شيوه‌هاي علمي پليسي، يکي از متهمان اين باند را شناسايي و دستگير کردند.

اين مقام انتظامي افزود: متهم در بازجويي هاي اوليه منکر ارتکاب جرم بود ولي با مشاهده شواهد و مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و مشخصات ديگر همدستان خود را فاش کرد.

نوروزي ادامه داد: ماموران در ادامه تحقيقات محل اختفاي پنج عضو ديگر اين باند را نيز شنايي و طي چند عمليات غافلگيرانه آنان را دستگير و تعداد دو هزار و 400 قطعه اسکناس 50 هزار ريالي به ارزش 120 ميليون ريال و ابزار و آلات جعل مانند کاغذ مخصوص و چاپگر را کشف کرده و به فعاليت اين باند پايان دادند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: اعضاي اين باند شش نفره به همراه تجهيزات و مبالغ کشف شده، پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت بررسي تخصصي به پليس آگاهي استان معرفي شدند.

فرمانده انتظامي کلان‌شهر تبريز در پايان از مردم خواست براي پيشگيري از وقوع موارد مشابه، سعي کنند هنگام خريد از کارت اعتباري به جاي وجه نقد استفاده کنند و در هنگام دريافت هرگونه وجه نقد از هر شخصي، به دقت آن‌ها را بررسي کنند تا مورد فريب قرار نگيرند.

فرمانده انتظامي شهرستان عجب‌شير از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و دستگيري 32 نفرمعتاد و توزيع کننده مواد مخدر و کشف مقادير قابل توجهي انواع موادمخدر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار "رضا اصلاني فر" در تشريح اين خبر اظهار کرد: به منظور افزايش امنيت اجتماعي و رواني شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: با اجراي اين طرح، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند تعداد 22 نفرمعتاد پرخطر و 10 نفرخرده‌ فروش مواد مخدر را دستگير و مقادير زيادي انواع مواد مخدر، دو عددوافور، دو دستگاه ترازوي توزين را کشف و چهار دستگاه موتورسيکلت را توقيف کردند.

اصلاني فر گفت: 10 نفر توزيع كننده مواد مخدر پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي و 22 نفرمعتاد جمع آوري شده نيز جهت بازپروري تحويل کمپ اعتياد عجب شير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان عجب‌شير در پايان خاطرنشان كرد: پليس اين شهرستان با تمام توان در طول شبانه‌روز با شماره تماس 110 جهت ارائه هرگونه خدمات در خدمت شهروندان بوده و مصمم است با همه کساني که به هر نحوي بخواهند آسايش وامنيت شهروندان را سلب نمايند برخورد قانوني کند.

رئيس پليس راهورآذربایجان‌شرقی از توقيف يک دستگاه کاميون بنز با 33 ميليون و 810 هزار ريال خلافي و 92 فقره تخلف حادثه ساز خبر داد.

سرهنگ "ناصر ميکائيلي" اظهار کرد: ماموران پليس راهور تبريز حين نظارت بر تردد خودروهاي عبوري يک دستگاه کاميون بنز را جهت بررسي مدارک راننده متوقف كردند.

وي افزود: با استعلام به عمل آمده از سوابق راننده، مشخص شد اين خودرو داراي 92 فقره تخلف و 33ميليون و 810 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است كه بلافاصله به پاركينگ منتقل شد.

رئيس پليس راهور آذربايجان‌شرقي خاطرنشان كرد: بر اساس تبصره ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد، پليس راهور موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يک ماه از تاريخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، خودرو توقيف و از تردد آن جلوگيري مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار