تابناک: با همکاری آمورش و پرورش شهرستان خمینی شهر و اداره کل ارشاد این شهرستان اکران فیلم در سینما فرهنگ خمینی شهر شنبه شب پس از سه سال از سر گرفته شد.
کد خبر: ۱۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 29 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیریت سینما فرهنگ خمینی شهر اظهار کرد: از یکسال گذشته مدیریت سینما فرهنگ این شهرستان به اداره آموزش و پرورش شهرستان تفویض شده است.

علیرضا توکلی افزود: در یکسال گذشته برای اکران مجدد فیلم در این سینما تلاش زیادی انجام شد ولی به علت اختلافات مالی با شرکت های فیلم سازی این تلاش ها تا شنبه شب نتیجه نداد.

وی با اشاره به اینکه با حمایت آموزش و پرورش خمینی شهر و همکاری اداره کل ارشاد استان شنبه شب اکران فیلم در سینما فرهنگ خمینی شهر از سر گرفته شد در عین حال تصریح کرد: مشکلات مالی این سینما با شرکت های فیلم سازی و تعهدات مالی گذشته با شرکت های فیلمسازی همچنان باقی و حل این مشکلات نیازمند حمایت مسئولین فرهنگی استان است.

سینما فرهنگ به عنوان تنها سینمای خمینی شهر از سه سال قبل به دلیل مشکلات مالی غیر فعال شده بود.

در سه سال گذشته این سینما به مکانی برای برگزاری برنامه های موسیقی و جشن ها تبدیل شده بود و مردم خمینی شهر مجبور بودند برای پر نمودن اوقات فراغت و تماشای فیلم به سینماهای شهر اصفهان مراجعه کنند.

فیلم های ایران برگر ، شهر موشها و رستم و سهراب از امروز ( یکشنبه ) در سینما فرهنگ خمینی شهر بر روی پرده می رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شریفیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
سلام انجام این کار هنری بزرگ تنها توسط بزرگ مردی با شخصیت وهنرمندی برجسته چون اقای توکلی امکان پذیربود وبس ،افرین بر شما شادی رابه شهر اوردید،امیدوارم درهمه امور زندگی موفق وموید باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار