امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در تمام کشورها ساز و کاری همچون شورای نگهبان وجود دارد، گفت: هرگونه اهانت به این نهاد خلاف قانون است.
کد خبر: ۱۷۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 29 January 2016
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در تمام کشورها ساز و کاری همچون شورای نگهبان وجود دارد، گفت: هرگونه اهانت به این نهاد خلاف قانون است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در مورد شورای نگهبان توصیه فراوان داشته‌اند امام راحل این نهاد را صد درصد تایید کردند به نحویی که هیچ نهاد دیگری از سوی امام(ره) این‌چنین تایید نشده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در تمام کشورها ساز و کاری همچون شورای نگهبان در کشورمان برای انتخابات وجود دارد، بیان داشت: هر گونه اهانت به شورای نگهبان اقدامی غلط و خلاف قانون است و اعضای شورای نگهبان هیچ منفعت و ضرری در ردصلاحیت یا تایید صلاحیت افراد ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه افراد باید به قانون تمکین کنند، ادامه داد: ردصلاحیت افراد به‌معنای این است که برای این موضوع مناسب نیستند و می‌توانند در عرصه‌ای و بخش‌های دیگر مشغول به فعالیت و کار باشند.

خطیب جمعه کرمانشاه پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه نماز را مورد اشاره قرار داد و گفت: معظم‌له فرمودند همه افراد باید در ترویج نماز احساس مسئولیت داشته باشند و دعوت، تبلیغ و ترویج نماز موجب جلوگیری از منکرات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی تفقد مقام معظم رهبری از فرماندهی و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یادآوری کرد و متذکر شد: امروز ایران در تمام دنیا می‌درخشد و نیروهای مسلح در آمادگی کامل هستند و رخ‌دادهای اخیر در مواجهه با نیروهای آمریکایی کاملا این موضوع را نشان داد.

این مقام مسئول پیام رهبر معظم انقلاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی که نیم قرن سابقه دارد را نشان‌دهنده توجه معظم‌له به جوانان برشمرد و افزود: والدین باید به جوانان توجه ویژه داشته باشند و نسل جوان باید براساس آموزه‌های اسلامی رشد کنند و تربیت دینی و اسلامی داشته باشند، چنان‌چه هشت سال دفاع مقدس را جوانان با تربیت معنوی و الهی مدیریت کردند.

علما با اشاره به 12 بهمن سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر و عید انقلاب، تصریح کرد: انقلاب به‌راحتی به‌دست نیامده و این انقلاب به برکت خون شهیدان به ثمر نشسته و عید انقلاب باید به نسل آینده انتقال داده شود تا ارزش‌های انقلاب همواره در جامعه زنده بماند.

*توجه به پیشرفت علمی در مراکز دانشگاهی

امام جمعه کرمانشاه ایران را قدرت اثرگذار در خاورمیانه بیان کرد که حرف اول را می‌زند و گفت: ایران اسلامی با اقتدار در منطقه داعیه‌دار اسلام ناب محمدی است که باید همه تلاش کنیم این اقتدار حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با یادآوری 13 بهمن روز فناوری فضایی، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره به درون‌زایی و استفاده از استعدادهای درونی تاکید دارند و مراکز علمی و دانشگاهی باید همواره پیشرفت علمی را به‌صورت جدی مورد توجه قرار بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار