مدیرعامل تاکسیرانی بندرعباس با اشاره به شمار بالای تاکسی‌های اسقاطی شهر بندرعباس گفت: از محل تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا میان اتحادیه تاکسیرانی کشوری با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته، تاکسی‌های اسقاطی بندرعباس نوسازی می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 27 January 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی امروز با بیان اینکه پس از 4 سال بار دیگر کار نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کل کشور آغاز شده است، اظهار کرد: تعداد 90 هزار تاکسی در قالب تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کل کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، سازمان محیط زیست و اتحادیه تاکسیرانی کشور منعقد شده است، نوسازی می‌شود.
 
وی با اشاره به وضعیت ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس بیان کرد: بندرعباس دارای 2833 دستگاه تاکسی است که از این تعداد حدود 1800 دستگاه فعال و مابقی اسقاطی بشمار می‌روند و نوسازی آنها یک ضرورت اساسی است تا کیفیت ارائه خدمات در این حوزه بهبود یابد.
 
مدیرعامل تاکسیرانی شهر بندرعباس افزود: تسهیلات 20 میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی با سود 16 درصد فرصت بسیار خوبی است که تاکسی‌داران با استفاده از این فرصت اقدام به تعویض خودروهای خود با خودروهای نو و مناسب کنند.
 
اخلاقی، تعداد مسافربرهای شخصی ساماندهی شده بندرعباس را نیز 700 دستگاه عنوان کرد و گفت: فرصت نام‌نویسی از خودروهای مسافربر غیرمجاز برای دریافت مجوز فعالیت در بندرعباس پس از چندین بار اطلاع‌رسانی و تمدید به پایان رسیده و از 10 بهمن ماه به طور جدی با خودروهای غیرمجازی که در سطح شهر اقدام به حمل مسافر کنند، برخورد می‌شود.
 
وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و راهنمایی و رانندگی، آن دسته از خودروهای مسافربری غیرمجازی که در شهر اقدام به مسافرکشی می‌کنند، توقیف و از یک هفته تا یک ماه در پارکینگ متوقف خواهند شد.
 
مدیرعامل تاکسیرانی شهر بندرعباس گفت: تلاش‌های جدی به منظور بهبود کیفیت خدمات‌رسانی شبکه حمل و نقل عمومی بخصوص ناوگان تاکسی‌رانی در جریان است و امیدواریم میزان رضایت عمومی مردم افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار