فرماندار چرداول با ذکر اینکه حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات مهمترین اولویت سیاسی دولت تدبیر و امید می باشد گفت:انتخابات نماد تجلی اراده مردم است.
کد خبر: ۱۷۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 26 January 2016
فرماندار چرداول با ذکر اینکه حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات مهمترین اولویت سیاسی دولت تدبیر و امید می باشد گفت:انتخابات نماد تجلی اراده مردم است.

به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی ظهر روز سه شنبه در نشست با شماری از دانشجویان و دانش آموزان این شهرستان افزود: رویکرد دولت دکتر روحانی برگزاری انتخابات با نگاه فراجناحی،پاکدستی و نگاه مساوی و برابر به همه گروه ها و جناح های سیاسی است.
وی ضمن برشمردن اهمیت حضور چشمگیر مردم در انتخابات و تاثیرات آن گفت: حضور حداکثری باعث عزتمندی و اقتدار کشور در عرصه های بین المللی و برهم زدن دسیسه ها و نقشه دشمنان خواهد شد.
وی یادآور شد: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اجرای قانون و حفظ حقوق محور همه دست اندرکاران خواهد بود.
کولانی درادامه به دستاوردهای توافق هسته ای اشار کرد و گفت: دنیا در جریان گفت و گوهای هسته ای شاهد برتری عقلانیت،تدبیر،منطق پایداری و استقامت ملت ودولت بود و در این ماراتن بزرگ سیاسی حقانیت ایران یعنی داشتن دانش هسته ای و لغو تحریم های ظالمانه به اثبات رسید.
وی گفت: پایداری و حمایت مردم ،درایت و کیاست مردان هسته ای و پشتیبانی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عوامل توفیق و به سرانجام رسیدن توافق هسته ای بود.
وی اظهار کرد: رویکرد اقتصادی دولت گسترش همکاری همه جانبه با تمام کشورها است و وضعیت اقتصادی کشور با برنامه مدون دولت بهبود می یابد و دروازه های اقتصادی به روی کشور گشوده خواهد شد.
کولانی گفت: لغو تحریم های بانکی و گشایش کانال سوئیفت،افزایش سرمایه گذاری های جدید، کاهش هزینه های تولید، نبود واسطه ها در مراودات اقتصادی،کاهش رکود و رونق اقتصادی از دستاوردهای بزرگ برجام خواهد بود.
وی به سفرهای هیات اقتصادی و تجاری کشورهای جهان به ایران اشاره کرد و افزود : این سفرها و رونق اقتصادی باعث موفقیت بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی بعد از توافق نامه هسته ای می شود.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قراردارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار