معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه ایلام از تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین سوگواره فرهنگی هنری اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 26 January 2016

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه ایلام از تمدید مهلت ارسال اثر به نخستین سوگواره فرهنگی هنری اربعین خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا شیرخانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این سوگواره با عنوان از پیاده روی تا زیارت در چهار محور عکس، دلنوشته، خاطره و شعر به صورت سراسری و با همکاری معونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.
وی با بیان اینکه پیش از این قرار بود اختتامیه سوگواره و معرفی آثار برتر در بهمن ماه جاری برگزار شود، افزود: مهلت ارسال اثر تا 20 دی ماه گذشته اعلام شده بود اما بدلیل کم بودن آثار، مهلت شرکت در سوگواره تمدید شد.
وی اظهار کرد: تمامی زائرانی که امسال و سال گذشته در ایام اربعین حسینی از مرزهای زمینی کشور به زیارت کربلا مشرف شده اند می توانند آثار خود را در موضوعات ذکر شده به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: هیچگونه محدودیتی برای ارسال اثر به سوگواره وجود ندارد علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی farhangi@ilam.ac.ir یا آدرس پستی ایلام، بانگنجاب، دانشگاه ایلام، امور فرهنگی، کدپستی 6939177111 ارسال کنند.
شیرخانی افزود: اساتید دانشگاه ایلام و همچنین مربیان و مدرسان هنری استان کار داوری آثار ارسالی را بر عهده دارند و در هر محور به سه نفر نخست لوج تقدیر و جوایز نفیسی اهدا می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را بازتاب شور و حال حسینی ایجاد شده در ایام اربعین حسینی و پیاده روی زائران اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد.
بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه برای شرکت در آیین اربعین حسینی وارد کشور عراق شده اند که براساس اعلام رئیس ستاد اربعین کشور 55 درصد جمعیت این افراداز طریق مرز مهران عزیمت کرده اند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار