مدیرکل پایانه‌های خراسان رضوی گفت: محورهای مواصلاتی خراسان رضوی از طریق ۴۹ دوربین به صورت دائم نظارت می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 28 March 2015

جواد وحدتی فرد با اشاره به نظارت بر تردد در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی از طریق 49 دوربین نظارت تصویری، اظهار داشت: از صبح جمعه شاهد بارش باران در محور تربت حیدریه-مشهد بودیم که بارش باران در این محور همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در محور نیشابور-مشهد نیز از صبح امروز بارش باران و برف وجود داشت که در حال حاضر میزان بارش‌ها کاهش یافته است.

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد خدمات هماهنگی سفر استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون در محور درگز-قوچان نیز مه و بارش باران مشاهده می‌شود.

وی افزود: در محور مشهد-کلات هم از صبح بارش برف مشاهده می‌شود که همچنان ادامه دارد. ضمن این که سطح این محور لغزنده گزارش شده است.

وحدتی فرد ادامه داد: در محورهای مشهد-سرخس و مشهد- قوچان نیز از صبح امروز شاهد بارش باران هستیم که بارش ها همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: باوجود بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی اصلی استان خراسان رضوی، اما تردد در تمامی محورهای این استان روان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی گفت: طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش ها احتمالا تا فردا ادامه دارد.

وی از تمامی رانندگان خواست تا در زمان بارش باران و برف با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و از سرعت مطمئنه تخطی نکنند تا سفر سالم و ایمنی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار