یزدپور با عنوان این که کهگیلویه و بویراحمد توانسته رتبه نخست را در زمینه توسعه سرانه فضای ورزشی کسب کند، بیان داشت: ورزش و جوانان استان توانسته با توسعه سرانه ورزشی 1.7 متر مربع، عنوان برتر سرانه فضای ورزشی را در کشور کسب کند.
کد خبر: ۱۷۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 26 January 2016
جهانبخش ایزدپور در مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طی دو سال گذشته تاکنون 39 مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی برگزار شده و انتخابات سه مجمع دیگر باقی مانده است.
وی به ارتقای رتبه عملکرد اداری ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: رتبه عملکرد اداری ورزش و جوانان استان از 31 به 26 رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رتبه عملکرد استان به مدت 10 سال در میان دیگر استان‌ها 31 بود که طی دو سال اخیر توانستیم با همت و همکاری همه اعضا، هیئت‌ها و ورزشکاران این رتبه را به 26 برسانیم.

وی با اشاره به کسب مقام‌های متعدد قهرمانی توسط ورزشکاران استان در رشته‌هایی مانند رول‌بال، فوتسال، جودو، پرتاب دیسک و فوتبال، یادآور شد: حدود یکصد و 40 ورزشکار در سطوح ملی، آسیایی و جهانی در رشته‌های مختلف داریم که این نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت بالای ورزشکاران استان است.

ایزدپور با عنوان این که کهگیلویه و بویراحمد توانسته رتبه نخست را در زمینه توسعه سرانه فضای ورزشی کسب کند، بیان داشت: ورزش و جوانان استان توانسته با توسعه سرانه ورزشی 1.7 متر مربع، عنوان برتر سرانه فضای ورزشی را در کشور کسب کند.

این مسئول فعالیت بانوان ورزشکار استان را قابل ستایش عنوان و اضافه کرد: بانوان پا به پای آقایان در مسیر توسعه و رشد ورزش در حال حرکت بوده و در برخی از رشته‌ها از آنها پیشی گرفته‌اند.
وی در ادامه به پروژه‌های وزارت نفت در استان اشاره و اذعان کرد: تاکنون 30 پروژه ورزشی از محل هدایای خاص وزارت نفت با اعتبار یکصد و 40 میلیارد ریال در شهرستان‌های گچساران و باشت احداث و تکمیل شده که پنج پروژه اخیر آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تقدیر از همراهی همیشگی اصحاب رسانه در امر آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به جامعه، گفت: رسانه می‌توانند در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی جهت ترویج و توسعه ورزش میان خانواده‌ها و بیان فواید و اثرات ورزش بر سلامتی و شخصیت افراد نقش برجسته و شاخصی داشته باشند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
همه اش مال دوره احمدینراد است /شما حتی نتوانستید سرویس بهداشتی بسارید
خنگ فراخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
توسعه ورزشی به چه دردی میخوره وقتی تیمها و باشگاههای ورزشی در رشته های مختلف فعال نیستن....
ها.واقعا چرا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار