شهرداری اردبیل پررنگ‌تر از سال‌های گذشته نسبت به آذین‌بندی و تزیین شهر در آستانه عید انقلاب انقلاب کرده تا ایام‌الله دهه فجر به شایستگی گرامی داشته شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 26 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرداری اردبیل اظهار کرد: با تلاش مجموعه روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل امسال در یک طراحی و ایده‌پردازی مناسب تزئینات شهر اردبیل همراه با آذین‌بندی و چراغانی سطح معابر و میادین و خیابان‌ها انجام شده که سعی کردیم از چراغ‌های جدید و ماندگار در آذین‌بندی استفاه کنیم تا فضای شهر اردبیل به ویژه در هنگام شب جلوه زیبا و متفاوتی در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب داشته باشد.

وی ضرورت ایجاد نشاط و سرزندگی اجتماعی را در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بین شهروندان اردبیلی یادآور شد و افزود: این وظیفه شرعی و دینی ما است تا چنین ایام‌الله‌هایی را گرامی بداریم و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته تلاشمان بر این باشد تا حرکت مقبول و منطقی در این حوزه به انجام برسد.

شهردار اردبیل یادآور شد: شهرداری تمام توان خود را به کار گرفته تا با برنامه‌های متنوع در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و امکان تقویت و توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در جهت تحقق رویکرد شهرداری در این حوزه به وجود آورد.

لطف‌اللهیان با تاکید بر حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی و صیانت از خون شهدا و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در ادامه مسیر پرفروغ و روشن انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران سردمدار حاکمیت ارزش‌ها و مبانی اخلاقی و دینی است و هیچ وقت از این جایگاه خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

این مسئول برگزاری آیین‌های باشکوه مختلف را در اعلام وفاداری با آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای 37 ساله نهضت ارزشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل یادآور شد و افزود: ما امسال سعی کردیم تا با شیوه‌های نو، خلاق و متفاوت از گذشته با هدف ایجاد جذابیت‌ها سعی کنیم تا دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم معرفی کرده و آنها را با ابعاد مختلف این دستاوردها آشنا کنیم.

شهردار اردبیل نقطه اوج حضور مردم و پشتیبانی آنها را از نظام اسلامی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بیان کرد و گفت: خانواده بزرگ شهرداری اردبیل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته حاضر خواهند شد و صحنه‌های زیبا از دلدادگی‌های خود را به نظام اسلامی نشان خواهند داد.

راه‌اندازی اولین خانه مادر و کودک در اردبیل

لطف‌اللهیان با اشاره به برنامه‌های شهرداری در گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: برگزاری جشن‌های باشکوه انقلاب در مناطق چهارگانه شهرداری و شهرداری مرکز به همراه برگزاری مسابقه قرآنی در 10 مسجد اردبیل جزو برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار است.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب در فضای باز و برگزاری جشنواره آدم برفی در اردبیل در گرامیداشت این ایام خبر داد و یادآؤر شد: افتتاح پروژه‌های تکمیل شده شهرداری با رویکرد افتتاح پروژه‌های فرهنگی و همچنین راه‌اندازی اولین خانه مادر و کودک جزو اولویت‌ها و ضرورت‌های فعالیت‌های فرهنگی در این شهر است که در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل ادامه داد: اولین کانون بازنشستگان در گرامیداشت این ایام افتتاح شده و ما دیداری را از ایثارگران بستری در بیمارستان ایثار، خانواده‌های شهدای انقلاب، دیدار از مراکز سالمندان و بازدید از زندانیان را نیز در ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی کردیم.

لطف‌اللهیان از کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه عمرانی اردبیل همزمان با جشن انقلاب خبر داد و گفت: قرار است با تجهیز کارگاه و با کلنگ‌زنی رسمی به سرعت عملیات اجرایی پل قدس در اردبیل به میمنت این ایام آغاز شود.

وی به ارائه تخفیف 20 درصدی به کلیه مطالبات شهرداری در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تا 20 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: شهرداری به کلیه عوارض و مطالبات خود 20 درصد تخفیف به میمنت ایام دهه فجر می‌دهد که باید متقاضیان 50 درصد مبلغ را نقد و 50 درصد مابقی را در پنج قسط پرداخت کنند.

شهردار اردبیل از اجرای موسیقی انقلابی در میدان شریعتی و بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست خبر داد و افزود: ما به میمنت این ایام کمک به آزادی زندانیان معسر را در اولویت قرار دادیم تا با رفتار مشکلات مالی از زندان آزاد شوند.

لطف‌اللهیان به تزیئنات گسترده در سطح شهر و میادین، برپایی ایستگاه صلواتی و برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: نصب ماکت هواپیما و بالن به همراه اجرای آیین نورافشانی در طلیعه 38 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرایی در گرامیداشت دهه فجر است که شهرداری اردبیل مصمم به اجرای این برنامه‌ها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار