با وجود بارش برف و سرمای هوا در اردبیل، بازی دو تیم فوتبال شهرداری اردبیل و داماش گیلان از هفته بیست و سوم لیگ دسته اول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 26 January 2016

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این بازی راس ساعت 14 امروز و با حضور داوران و ناظران بازی در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود و سعی شده است تا زمین چمن آماده انجام این بازی حساس باشد تا شهرداری بتواند در بهترین شرایط به مصاف حریف نام آشنای گیلانی برود.

صمد نوتاش افزود: با بازدیدهایی که ناظر بازی از ورزشگاه داشت مطلوبیت زمین چمن تختی برای انجام این بازی تایید شد و امیدواریم با حضور گرم تماشاگران در هوای سرد و برفی اردبیل شاهد برگزاری این مسابقه حساس باشیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان از ساعت 14 عصر امروز مقابل حریف نام آشنای گیلانی خود داماش بازی حساس خانگی خود را برگزار می‌کند که کسب هر سه امتیاز این بازی برای تیم شهرداری اردبیل بعد از یک باخت و یک تساوی در دور برگشت حساس است و تیم شهرداری به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی است که از قعر جدول خود را نجات داده و به سمت میانه‌های جدول لیگ آزادگان حرکت کند.

تیم شهرداری اردبیل از 22 بازی گذشته تنها 21 امتیاز کسب کرده و در اردبیل سرخ پوشان تلاش می‌کنند تا از سد حریف گیلانی خود داماش بگذرند که به نظر می‌رسد در هوای سرد برفی اردبیل بازی امروز بازی متفاوتی نسبت به گذشته خواهد بود که مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل انتظار دارند تا با دلگرمی و پشتیبانی هواداران این تیم بتواند از سد حریف خود عبور کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار