رضا جمشیدی شهمیری گرافیست برجسته مازندرانی شب گذشته با استنشاق گاز منواکسید کربن در منزل مسکونی خود واقع در ساری جان سپرد.
کد خبر: ۱۶۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 24 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، دو روز پیش بود که علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۷۶ درصدی فوتی‌های ناشی از گاز منوکسید کرین در مازندران خبر داده بود اما صبح امروز خبر آمد که یکی از هنرمندان جوان و برجسته مازندرانی شب گذشته به دلیل گازگرفتگی در منزل خود در منطقه باغ‎سنگ ساری جان سپرده است.
پیکر رضا جمشیدی شهمیری 34 ساله در حالی در پزشکی قانونی شهرستان ساری قرار دارد و به زودی برای تدفین به زادگاهش رستمکلا بهشهر منتقل می‌شود که وی با تحصیلات مهندسی کامپیوتر از طراحان مطرح و برجسته‎ای بود که سابقه شرکت و کسب رتبه در جشنواره‎های معتبر داخلی و فراخوان‎های خارجی همچنین همکاری با مجموعه فرهنگی شهرداری تهران، حوزه هنری، کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران را در کارنامه داشت.
مدیرکل پزشکی قانونی استان پیش از این گفته بود که امسال چهار مرد و یک  زن به این دلیل جان باخته‎اند و بیشترین آمار مرگ ‌و میر ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهرستان‎های آمل با 3 مرگ، بهشهر  و  رامسر هر کدام هر کدام با  یک مرگ ثبت‌ شده است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
چرا اخبار شما بدوت تصویر و عکس از حبر مربوطه می باشد؟اشتیاق برای خواندن اخبار مصور بیشتر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار