فرهنگیان و دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی وهنری مرحله استانی تجلیل شدند .
کد خبر: ۱۶۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 23 January 2016
فرهنگیان و دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی وهنری مرحله استانی تجلیل شدند .

به گزارش تابناک ایلام؛" مجید عسکری " فرماندار آبدانان در مراسم تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری مرحله استانی با اشاره به اجرای برجام و تقارن آن با دهه فجر اظهار کرد: این موفقیت با رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و نقش ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده بدست آمده است.

وی گفت: این موفقیت با استقامت و پایمردی مردم  و همبستگی و انسجام ملت ایران به دست آمد و تک تک مردم در این پیروزی بزرگ سهیم هستند.

فرماندار آبدانان اظهار کرد: تیم مذاکره کننده با رعایت خطوط قرمز و نصب العین قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش فراوان توانستند برجام را به فرجام نیکی برسانند.

عسکری اظهار کرد: در فضای پساتحریم باید در رونق کشور کوشا بوده و نقش افرینی کنیم.

وی اظهار کرد: هدف بعد از برجام رونق اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون کشور است و باید از ظرفیت ایجاد شده در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی بهره ببریم.

فرماندار آبدانان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از این انتخابات ها بعنوان مهمترین عرصه دیپلماسی داخلی کشور یاد کرد و گفت:باید تلاش کرد جشن های دهه فجر با حضور پررنگ به پیروزی حضور حداکثری در انتخابات متصل کنیم.

عسکری گفت: حضور حداکثری در انتخابات می تواند نظام را بیمه کند و چشم طمع دشمنان را از این سرزمین قطع کند و بر امنیت کشور بیفزاید.

وی با بیان گزارشی از روند انتخابات در شهرستان ، اظهار کرد: همزمان با آغاز روند انتخابات ،هیئت های اجرایی با حضور معتمدین و تعیین شعب اخذ رای صورت گرفته و تا این مرحله کار آغاز انتخابات در شهرستان به خوبی در حال انجام است.
فرماندار آبدانان با اشاره به ثبت نام داوطلبان و روند تأیید صلاحیت ها ، گفت: با توجه به فصل الخطاب بودن قانون همه را به رعایت و تبعیت از قانون دعوت می کنم و از مسئولین می خواهیم با توجه به حق الناس بودن رای مردم ،زمینه حضور حداکثری سلایق مختلف در انتخابات را فراهم کنند.



"صفر رحمانی" مدیر آموزش و پرورش گفت:در سال گذشته فرهنگیان و دانش اموزان شهرستان آبدانان در مسابقات فرهنگی و هنری(وبلاگ نویسی ، شعر ، موسیقی ، طراحی و خوشنویسی ) حائز رتبه های برتر استانی شدند.

وی گفت : در مسابقات هنری 21 نفر شامل 9 نفر مقام اول ، 9 نفر مقام دوم ،3 نفر مقام سوم و در مسابقات فرهنگی 24 نفر شامل 3 نفر مقام اول ،8 نفر مقام دوم ، 13 نفر مقام سوم را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش  آبدانان گفت: در مسابقات گروهی (سرود نمونه ،سرود همگانی ،تئاتر ونقاشی ) 19 گروه شامل 4 گروه مقام اول ،7 نفر مقام دوم ،8 نفر مقام سوم را کسب کردند که جمعا 85 نفر عضو این گروه ها بوده است.

رحمانی اظهار کرد : کل دانش آموزانی که در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده اند و مقام استانی کسب کرده اند 1500 دانش آموز بوده اند .

وی گفت : در بخش پرسش مهر ریاست جمهوری یک نفر فرهنگی از شهرستان آبدانان مقام اول استانی و مقام دوم کشوری کسب کرده است، همچنین در حوزه وبلاگ نویسی یک دانش آموز آبدانانی مقام سوم کشوری را کسب نموده است.

مدیر آموزش و پرورش آبدانان گفت: شورای آموزش و پرورش آبدانان توانسته در سطح استان مقام اول را کسب کند./ف
منبع:آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار