مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در 9 ماه امسال تعداد 11 محصول انواع لوازم برقی و الکتریکی را از سطح فروشگاه‌ها و مراکز تولیدی استان، به علت فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد و یا جعل نشان استاندارد توقیف و جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۶۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 23 January 2016

رضا دهدشتی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدید اداره کل استاندارد دقت در مرغوبیت کالاهای مصرفی عرضه شده برای مردم است و در این زمینه بازرسی‌های جدی توسط کار‌شناسان این اداره کل صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه بیش از 11 محصول مختلف الکتریکی و برقی فاقد استاندارد در سطح استان خوزستان توقیف و جمع آوری شده است خاطرنشان کرد: از جمله این محصولات می‌توان به «بخاری برقی، 45 عدد سبزی خردکن، 35 عدد انواع محافظ برقی کولر و یخچال، 236 عدد انواع لامپ کم مصرف و رشته‌ای، یک هزار و پنچ عدد انواع دوشاخه ساده و ارت دار و 736 عدد انواع سیم سیار سه و چهارخانه و رابط تبدیل سه به دو» اشاره کرد.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان در ادامه از همشهریان و هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل درمیان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار