رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از امحای بهداشتی 56 تن آلایش تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان با دستور مقام قضایی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 20 January 2016
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از امحای بهداشتی 56 تن آلایش تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان با دستور مقام قضایی خبر داد.

به گزارش تابناک  کرمانشاه به نقل از اداره‌کل دامپزشکی استان، تورج کرمیان با اشاره به اقدامات نظارتی بهداشتی انجام شده توسط اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی گفت: 56 تن پای مرغ تاریخ منقضی با اخذ دستور قضایی از دادستانی کرمانشاه و همکاری نیروی انتظامی به صورت بهداشتی امحاء شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه تاکنون بیش از سه هزار مورد بازرسی بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی از مراکز تهیه، تولید، عرضه و فرآوری فرآورده‌های خام دامی در شهرستان کرمانشاه صورت پذیرفته است که در این رابطه 60 واحد که ناقض دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی بوده‌ با رأی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی پلمب شده‌ است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با توجه به نظارت بهداشتی و شرعی بر روی محصولات استحصالی از کشتارگاه‌های دام و طیور از مردم تقاضا کرد: فرآورده خام دامی مصرفی خود را از مراکز عرضه مجاز و دارای مهر و تأیید بهداشتی دامپزشکی تهیه کرده و از خرید گوشت قرمز از پیش چرخ شده جداً خودداری کنند و در صورت داشتن هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد با سامانه 1512 اداره‌کل دامپزشکی استان تماس بگیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار