فرماندار شهرستان نور
فرماندار شهرستان نور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و معاونان آنان حق حضور در جلسات و تبلیغات کاندیداها و فعالیت برای آنها را ندارند.
کد خبر: ۱۶۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 19 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، هادی خنجری  در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در این برهه حساس تاریخی نشان دادیم هیچ شمشیری برنده‌تر از عقلانیت و مذاکره نیست، به همت مردان باتجربه در دیپلماسی با هدایت رهبری، سلطه جهان را شکستیم و نشان دادیم زور اسلحه کاربردی در جهان ندارد.

وی افزود: با همه اتفاقات خوب هنوز در ابتدای راه هستیم و باید راه طولانی را طی کنیم، که همان پیروی از راه شهدا و ادامه راه خمینی کبیر در اعتلای انقلاب با رهبری بصیرترین فقیه جهان است.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: ایران امروز جزء باشگاه هسته‌ای جهان است و از معدودترین کشورهای صادرکننده آب سنگین که به‌عنوان یک مرکز تحقیقاتی جهان فعالیت می‌کند.

این مسئول به نتایج تعیین صلاحیت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی به خوبی انجام شد و از مجموع  ۲۳ نفر داوطلب، تنها هشت نفر و آن‌هم به استناد قانون و نظر مراجع قانونی استعلام شونده احراز صلاحیت نشده و یا رد صلاحیت شدند، که در بررسی‌های هیئت نظارت از این لیست ۶ نفر را واجد شرایط اعلام کرد و من به عنوان نماینده دولت معتقدم باید فضای انتخابات گسترده شود و زمینه حضور همه طیف ها فراهم شود.

خنجری تاکید کرد: امانت‌داری در انتخابات اصل است و ما به دنبال انجام تکلیف شرعی و قانونی هستیم، امانت‌داری، در حقیقت صیانت  از خون شهداست.

فرماندار شهرستان نور با تاکید بر عدم حق استفاده از امکانات دولتی برای له یا علیه کاندیداها، حضور مسئولان و معاونان دستگاه‌های اجرایی در جلسات و نشست‌های تبلغاتی و فعالیت برای آنان را ممنوع کرد و افزود: دیگر کارمندان هم در ساعات اداری حق فعالیت و تبلیغ له یا علیه کاندیدایی را ندارند، این موضوعات رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: همه ما زیر ذره‌بین ملت دیندار و حماسه‌ساز هستیم و اعمال نیک و بد ما رصد می‌شود و باید برای اعمالمان در مقابل مردم و خداوند پاسخ‌گو باشیم، بنابراین تنها وظیفه ما فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری در انتخابات هستیم.

امام جمعه شهرستان نور نیز اظهار داشت: حفظ آبروی مردم نکته بسیار مهمی است که در اسلام فراوان توصیه شده و اکنون اخلاق انتخاباتی حکم می‌کند تا آبروی همه حفظ شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند تصریح کرد: همه ما مسئولیت داریم و این مسئولیت تنها در صندلی ریاست اداره نیست، مردم انتظار دارند مسئولان را در صحنه‌ها ببینند و حضورشان را در کنار خود لمس و احساس کنند.

وی خواستار تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسب در ایام و مناسبت‌ها، حضور مسئولان در نماز جمعه و دیگر مراسم و نیز بازگشایی مساجد شهرستان برای اقامه نماز صبح به ویژه در مسیر تردد اصلی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار