استاندار هرمزگان گفت: باید از تمامی ظرفیت های استان در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس استفاده شود.
کد خبر: ۱۶۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 19 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دكتر جاسم جادری در اولین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان با بیان اینکه پروژه مرکز فرهنگی یادمان شهدای پرواز 655 باید در فازهای مختلف احداث و تکمیل شود، عنوان کرد: میزان اعتبار این پروژه 400 میلیون تومان است و برای کمک های استانی به این پروژه و استفاده از کمک صنایع و دیگر نهادها در هرمزگان نیز باید برنامه ریزی شود.
 
وی در ادامه با اشاره به جمع آوری اسناد دفاع مقدس در هرمزگان، افزود: تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هرمزگان نیز باید جمع آوری و تجمیع شود.
 
استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید برنامه ریزی شود تا در سال آینده هر ماه یک کتاب با موضوع دفاع مقدس و در مجموع 12 کتاب با این موضوع در هرمزگان چاپ و منتشر شود.
 
جادری به طرح راهیان نور دریایی نیز اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز تعداد مسافران زیادی به هرمزگان سفر می کنند و نیاز است شناورهای مناسبی برای طرح راهیان نور دریایی در این ایام اختصاص داده شود.
 
وی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را کاری نیکو و پسندیده دانست و بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم و اجازه ندهیم تاریخ و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شود.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت های استان در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس استفاده شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار