به مناسبت آغاز اجرایی شدن برجام در آئینی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رییس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان و دانش آموزان زنگ اقتدار ملی ، عزت اسلامی، ایران آباد در دبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) شهرستان بهاباد نواخته شد.
کد خبر: ۱۶۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 18 January 2016

به گزارش تابناک یزد،فرماندار بهاباد در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ اقتدار ملی با تبریک این پیروزی به ملت بزرگ ایران گفت: این پیروزی با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، مدیریت دولت تدبیر وامید و به برکت خون شهدا بدست آمده است.

عباس با تحلیل برجام برای دانش آموزان افزود: توافق هسته ای حاصل رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری و اقتدار نظام اسلامی ایران بود.
وی خاظرنشان کرد : تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باعث شد که ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه ایران هیچ ظرفیتی را از دست نداده است و برنامه هسته ای ایران همچنان ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که رییس جمهوری آمریکا به آن اذعان و در مصاحبه خود اعلام کرد که باید ایران هسته ای را بپذیریم و اگر من می توانستم، تک تک پیچ و مهره های برنامه هسته ای ایران را بر می چیدم اما باید حق غنی سازی ایران را به رسمیت بشناسیم.
این مسئول با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه بدنبال ساخت بمب اتم نیست افزود: ما ملتی درصحنه و فرزندان با استعدادی داریم که هر کدام برای دشمن یک بمب اتم هستند و نیازی به ساخت بمب اتم نداریم.
وی با اشاره به لغو تحریم ها گفت: ملت ایران با صبر و مقاومت سال ها رنج تحریم ها را تحمل کردند و زیر بار زیاده خواهی دشمنان نرفتند و به پیروزی رسیدند.
اقبال با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با لغو تحریم ها عصبانی هستند، تاکید کرد: ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی، نظام و رهبری و خون پاک شهدای هسته ای و شهدای جنگ تحمیلی در اوج اقتدار به سر می برد.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد هم با تبریک سرانجام برجام و جشن بزرگ پیروزی به ملت ایران گفت: امروز شاهد عزت، سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف در سطح منطقه و دنیا هستیم که این موفقیت و عزت و اقتدار را مدیون خون شهدا، راهنمایی های مقام معظم رهبری و تلاش فرزندان ملت ایران در مذاکرات هسته ای هستیم.
وی افزود: امروز با گذشت 36 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت هایی نصیب ایران شده که کمتر کشوری از آن برخوردار است و این مهم در سایه استقرار اسلام در این کشور بدست آمده است.
دهقانی خاطرنشان کرد: جوانان این مرز وبوم در فضای نظام مقدس جمهوری اسلامی رشد کرده اند امروز توانسته اند در حوزه های نانو ، هوا فضا ، علوم پزشکی و هسته ای گوی سبقت را از دیگر کشورها ربوده و به مدارج عالی علمی دست یافته اند هرچند که نباید به این میزان از پیشرفت بسنده کرد و باید آینده ای درخشان تر برای این کشور رقم زد.
شهرستان بهاباد با 32 هزار نفر جمعیت در 210 کیلومتری شرق یزد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار