رئيس پليس آگاهی استان از اجرای طرح پاکسازی و دستگيری سارقان و مالخران در سطح شهرستان های انتظامی استان به مدت 3 روز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 17 January 2016
رئيس پليس آگاهی استان از اجرای طرح پاکسازی و دستگيری سارقان و مالخران در سطح شهرستان های انتظامی استان به مدت 3 روز خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اميری اظهار داشت: برابر برنامه های عملياتی سال 94 طرح مذکور به مدت 72 ساعت با اتخاذ برنامه های ارائه شده و در نظر گرفتن ملاحظات ستادی و بهره گيری از توان ساير واحد های انتظامی با شناسايی نقاط آلوده در سطح شهر به صورت ويژه برگزار شد.

وی افزود: در پی شکايت تعدادی از شهروندان مبنی بر انواع سرقت در نقاط مختلف شهر، لذا پيگيری موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهی استان بيان داشت: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند موفق به دستگيری 5 نفر سارق حرفه ای در حين سرقت شدند.

سرهنگ اميری عنوان کرد: پس از بازجوئی های به عمل آمده از متهمان به ناچار لب به اعتراف گشوده و 21 فقره سرقت با همدستی 15 سارق ديگر اقرار کردند.

گفتنی است، متهمان ضمن همکاری با پليس به همدستی با 14 مالخر معترف و همه ی صحنه های سرقت بازسازی شد.

رئيس پليس آگاهی استان گفت: بنابر اعترافات سارقان و بازجوئی های انجام شده، سرقت های به وقوع پيوسته شامل 6 خودرو، 42 عدد باطری خودرو، 4 دستگاه تلويزيون، 22 عدد گوشی تلفن همراه و ساير سرقت های خرد ديگر می باشد.

سرهنگ امیری از شهروندان خواست ضمن نگهداری از اموال خود، آنها را با وسائل ايمنی تجهيز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار