رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان البرز گفت: امشب لیست نهایی تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۶۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 16 January 2016
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، آخر وقت امشب قرار است که از سوی هیئت مرکزی نظارت لیست کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار استان‌ها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: به محض دریافت این لیست، آن را در اختیار فرمانداری‌های کرج و ساوجبلاغ به عنوان حوزه‌های اصلی انتخابیه در استان البرز قرار می‌دهیم.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان البرز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه از صبح امروز گمانه‌زنی‌هایی درباره افراد رد صلاحیت‌ شده در برخی از شبکه‌های مجازی منتشر شده، آیا این گمانه‌زنی‌ها صحت دارد، گفت: همه آنها دروغ محض است.
روحی‌یزدی افزود: هیچ کس از این لیست به غیر از هیئت مرکزی نظارت خبر ندارد و حتی خود ما هم خبر نداریم، چگونه عده‌ای در شبکه‌های مجازی به این لیست دسترسی پیدا کرده‌اند، معلوم نیست.
وی تصریح کرد: بنابراین همه این گمانه‌زنی‌ها دروغ بوده و تا این لحظه نمی‌توان هیچ نظر قطعی درباره لیست نهایی تایید صلاحیت‌ شده‌ها، داشت.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان البرز درباره شرایط افراد رد صلاحیت شده نیز گفت: آنها از فردا به مدت 3 روز فرصت دارند که با حضور در استانداری، اعتراض خود را اعلام کنند.
روحی‌یزدی گفت: این اعتراض‌ها به هیئت مرکزی نظارت ارسال می‌شود و امسال مرجع رسیدگی به اعتراض‌ها و شکایت‌ها، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات است.
وی در پایان از رسانه‌ها خواست تا از انتشار گمانه‌زنی‌ها که اکثر آنها دروغ و غیر واقعی است، خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار