امید ذاکری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در سه ماهه دوم سال 94 این اداره کل بر اساس ارزشیابی صورت گرفته از سوی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، جزء استان های برتر طرح حفاظتی یک بزرگتر از چهار در سطح کشور گردید.
کد خبر: ۱۶۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 16 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بر اساس این طرح معاونت حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها در نظر دارد در یک سال جاری به میزان عملیات چهار ساله سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ اقدام کرده و در واقع در یک سال به اندازه چهار سال عملیات اجرایی انجام دهد.

ذاکری خاطر نشان ساخت: طرح «4<1» در محورهایی همچون: اخذ سند تک برگی (کاداستر)، تعیین تکلیف پرونده های اراضی اختلافی، کمربند حفاظتی، جایگزین کردن سوخت و انرژی نو، اجرای طرح حفاظت مشارکتی، مدیریت آفات و بیماری های جنگلی و مرتعی، تامین اعتبارات برای اقدامات حفاظتی و استعداد یابی و مستند سازی طرح های مدیریت منابع طبیعی که باعث کاهش یا حذف زمین خواری می شود انجام می پذیرد.

مدیر کل منابع طبیعی در این رابطه اظهار داشت :از ابتدای سال و با اعلام سیاست سازمان در خصوص طرح یک بزرگتر از چهار این اداره  کل با حساسیت موضوع را دنبال و بویژه در سه ماهه منتهی به نیمه سال با برنامه ریزی دقیق و منسجم موضوع از طریق اداره کل و شهرستان ها در جهت اجرایی نمودن آن پیگیری شد.

وی افزود این موفقیت مرهون تلاش و جدیت همکاران در اجرایی نمودن این طرح می باشد ذاکری در ادامه یادآور شد با برنامه ریزی و تقسم کاری که انجام شده امیدواریم تا پایان سال شاهد تحقق کامل برنامه پیشنهادی و تبیین شده باشیم.  
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار