کد خبر: ۱۶۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 January 2016


رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: رفع بحران صنعت نیازمند حمایت مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی ظهر امروز در نشست مشترک مدیران بخش خصوصی با بانک‌ها که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای توسعه صنایع در این استان برداریم رفع مشکلات و ارائه تسهیلات به آنان است.

وی ادامه داد: هم اکنون صنایع ما با بحران مواجه هستند که باید حمایت از این صنایع در دستور ویژه مسئولان قرار گیرد.

بنامولایی خاطرنشان کرد: البته برنامه‌ها و تسهیلاتی برای حمایت از صنایع انجام شده است اما کافی نیست و لازم است تا صاحبان صنایع نیز از این تسهیلات مطلع باشند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان از برخی از برنامه‌های مسئولان به منظور رفع مشکلات صنایع اطلاعی ندارند افزود: همین امر سبب می‌شود که مشکلات صنایع پابرجا بماند و آنان نتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: سیاست‌های رفع مشکلات صنایع باید اطلاع‌رسانی شود تا کارخانجات، صنایع و دیگر واحدهای تولیدی بتوانند براساس یک برنامه زمانی مشخص از این تسهیلات استفاده کنند.

بنامولایی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم از مشکلات موجود در بخش صنایع بیرون برویم باید قوانین کهنه و تاریخ گذشته استفاده نکنیم و به سمت تولید محوری و صادرات محوری پیش برویم که می‌تواند عمده مشکلات صنایع را برطرف کند.

وی بسترسازی اقتصاد مقاومتی را که یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری است را مهم ارزیابی کرد و افزود: تاکنون تولید کنندگان از تدابیر دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها در زمینه‌های نحوه گشایش 'ال سی' و چگونگی تامین منابع مالی(فاینانس) و وضعیت باز پرداخت آن اطلاعی ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار