رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: دو همایش بزرگ پیاده‌روی در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 11 January 2016

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: دو همایش بزرگ پیاده‌روی در شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش مهر،هادی سبزواری با اشاره به برنامه‌های ویژه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر مسابقاتی ویژه کارمندان دولت تدارک دیده‌شده که در چهار رشته برنامه‌ریزی‌شده است.

وی گفت: در این رقابت ها کارمندان آقا و خانم ادارات و سازمان‌های همدان در چهار رشته دارت، طنا‌ب‌کشی، شنا و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: برگزاری مسابقات تیراندازی آقایان و بانوان در دو روز مجزا در سالن شهیدضرابیان و مسابقات شنای کارمندان خانم در دانشگاه بوعلی سینا پیش‌بینی‌شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره بازی‌های زمستانی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی جشنواره بازی‌های زمستانی و ساخت آدم‌برفی در بوستان ارم همدان برگزار می‌شود.

سبزواری عنوان کرد: همچنین به مناسبت این ایام ورزش‌های صبحگاهی و مسابقاتی در روزهای مختلف تدارک دیده‌شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو همایش پیاده‌روی در شهرستان‌های استان همدان بیان کرد: با همکاری بخش خصوصی ۹ بهمن‌ماه در شهرستان بهار و ۱۶ بهمن در شهرستان کبودرآهنگ همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان بابیان اینکه به دنبال برگزاری همایش ورزش صبحگاهی نیز هستیم، گفت: روز پنج‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی در سالن ابن‌سینا همایش ورزش‌های صبحگاهی برگزار می‌شود.

سبزواری یادآور شد: همچنین با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در همین روز همایش پیاده‌روی بانوان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار