معاون استاندار اصفهان:
تابناک: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: در گردشگری ضعیف هستیم بنابراین باید مشکل کار را بررسی کرد که چرا تاکنون هتل 5 ستاره در اصفهان نداریم.
کد خبر: ۱۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 23 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، رسول یاحی در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در گلستان شهدا گفت: سال جدید را بیعت دوباره با شهدا آغاز کردیم امیدواریم بتوانیم با این بیعت مجدد انرژی بگیریم و توفیق خدمت به خلق را از آن خود کنیم.

وی افزود: اصفهان 6 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده این در حالی است که 11 درصد شهدا و جانبازان متعلق به این استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز که بالاترین مقامات کشور پشت میز مذاکره با ابرقدرت‌ها می‌نشیند می‌توانند به فداکاری و جسارت شهدا استناد کنند.

یاحی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اصفهان از قطب صنعتی به سمت ارتقا گردشگری و شرکت‌های دانش‌بنیان تغییر کرده است، عنوان کرد: در گردشگری ضعیف هستیم بنابراین باید مشکل کار را بررسی کرد که چرا تاکنون هتل 5 ستاره در اصفهان نداریم.

وی با تأکید بر اینکه بخشی عمده‌ای از فعالیت‌های خود را برای آینده ترسیم کنید، اظهار کرد: اصفهان ظرفیت‌های متنوعی برای گردشگری دارد، بنابراین امیدواریم باروح همدلی و هم‌زبانی به اهداف دست‌یابیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان بابیان این‌که اصفهان به‌عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی دارای ظرفیت قابل‌توجهی در حوزه جلب و جذب گردشگر دارد اذعان کرد: این شهر دارای جاذبه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و علمی بسیار زیادی است.

وی از خدمات و اقدامات تمام دستگاه‌ها به‌خصوص شهرداری اصفهان برای فراهم کردن بستر لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی و تصریح کرد: امید است با توجه به متقارن بودن این ایام با دهه فاطمیه فرهنگ ناب بانوی دو عالم ضمن ارج نهادن به این ایام به تمام مسافران و گردشگران منتقل شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار