مدیر امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: این واحد دانشگاهی و دانشگاه آیدین استانبول ترکیه برای توسعه همکاری های علمی تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.
کد خبر: ۱۵۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 05 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالحمید امیری،افزود: سنگ بنای این تفاهم نامه همکاری در سفر مسئولانی از دانشگاه آیدین استانبول به شیراز گذاشته شد.

وی گفت: این هیات دانشگاهی کشور ترکیه در نشستی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، به ارائه گزارشی از تاریخچه و فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آیدین و آماری از دانشجویان خارجی در حال تحصیل در این دانشگاه ارائه کرد و از ظرفیت ها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نیز مطلع شد.

مدیر امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افزود: این دانشگاه از همکاری دو جانبه و امضای تفاهم نامه با دانشگاه آیدین ترکیه در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی از جمله برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت دانشجویی، تبادل استاد و دانشجو، فرصت مطالعاتی و همچنین برگزاری همایش و کنفرانس های مشترک استقبال می کند.

امیری گفت: در این نشست مشترک همچنین درباره شرکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در نمایشگاه بین المللی یوری که بهمن 94در دانشگاه آیدین استانبول برگزار می شود، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار