کد خبر: ۱۵۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 05 January 2016


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با توجه به اینکه استان البرز دارای راه‌های اصلی بسیاری است باید اقدامات لازم به منظور جانمایی مسیر امدادی در مواقع بحران انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ ابوالفضل باقرنیا عصر امروز در جلسه تخصصی حمل و نقل_ شریان‌های حیاتی و بلایای جوی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای توسعه خدمات‌رسانی‌ها در مواقع بحران جانمایی مسیرهای امدادی در راه‌های استان البرز است.

وی ادامه داد: با جانمایی این مسیرها در مواقع بحران می‌توانیم با شتاب و سرعت عمل بسیار بالاتری به مردم کمک کنیم و خدمات‌رسانی‌های لازم را ارائه دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که باید انجام شود تا در مواقع بحران دچار نقصان نشویم جانمایی سیستم هواشناسی در فرودگاه پیام است.

باقرنیا افزود: در این راستا باید تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای جانمایی این مهم در فرودگاه پیام انجام شود.

وی ادامه داد: در این راستا اداره کل هواشناسی اقدامات لازم برای این مهم را انجام دهد تا پس از تأیید اداره کل راه استان این سیستم هواشناسی نیز در فرودگاه پیام راه‌اندازی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه سخنان خود به مناطقی اشاره کرد که بیشتر در معرض سیل و سیلاب قرار دارند، و افزود: در این زمینه نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد و با شناسایی این گونه مناطق ایمن‌سازی‌های لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار