تابناک: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: از نیمه شب گذشته در محور یزد به نائین و کوهپایه به اصفهان ۲ فقره تصادف رخ داده که متاسفانه منجر به کشته شدن ۳ نفر شده است که دلیل این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام شده است.
کد خبر: ۱۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 21 March 2015

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به وضعیت جاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: محورهای ورودی به استان اصفهان در دو مسیر آزاد راه امیرکبیر تهران- قم کاشان و از سمت تهران- قم- دلیجان تراکم فوق‌العاده سنگین است.

وی افزود: در محورهای شیراز به اصفهان و بالعکس آن در هر دو لاین تراکم بسیار بالا و سنگین و در محورهای شرقی و غربی نیمه‌سنگین است.

رضایی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در محور خروجی شرقی به سمت کاشان نطنز اردستان نائین، خروج به استان یزد سنگین است.

وی با اشاره به تصادفات جاده‌ای گفت: متاسفانه از نیمه‌شب گذشته 3 کشته و 2 فقره تصادف داشته‌ایم که درمحور یزد به نائین سواری سمند بوده 2 نفر فوت و فوت بعدی در محور نائین به اصفهان در محدوده کوهپایه بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: دلیل این تصادفات واژگونی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده و مانند همیشه به توصیه‌ای پلیس مبنی بر عدم رانندگی در هنگام خستگی و افرادی که در طول شب عادت به رانندگی در مسیرهای طولانی ندارند توجه نکرده‌اند.

وی بیان کرد: از تمام مسافران خواهشمندم در طول مسیر در روز پس از مدت طولانی رانندگی حتما استراحت کنند و در شب حتی‌الامکان افرادی که عادت به رانندگی در شب در مسیرهای طولانی ندارند رانندگی نکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار