رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای ویژه‌برنامه‌های انقلاب در 25 کانون فرهنگی هنری مساجد خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 05 January 2016

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای ویژه‌برنامه‌های انقلاب در 25 کانون فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

به گزارش فارس، سید حسن جعفری از برپایی کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامی‌داشت دهه‌فجر با حضور تمام دستگاه‌های فرهنگی شهرستان کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: 300 برنامه فرهنگی هنری برای ایام دهه‌فجر در شهرستان تدارک دیده شده است.

وی گفت: ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری دهه‌فجر در مدارس، مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی یادآور شد: از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی می‌توان به همایش شعر انقلاب اسلامی اشاره کرد که 12 بهمن با حضور شعرای استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش از هر شهرستان سه نفر میهمان حضور می‌یابد و به آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

جعفری از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: این نمایشگاه 12 تا 22 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ واقع در اداره ارشاد برگزار می‎‌شود.

وی به برپایی نشست ادبی با موضوع امام و انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست آثار حوزه شعر انقلاب ضمن معرفی، نقد و بررسی خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ از اهدای کتاب به کتابخانه‌ها و وی از اجرای ویژه‌برنامه‌های انقلاب در 25 کانون فرهنگی هنری مساجد خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 35 کانون فرهنگی هنری در کبودراهنگ فعال است و سه کانون دیگر نیز در حال پیگیری و ثبت است.

نهادهای فرهنگی خبر داد و گفت: در کتابخانه‌های عمومی نیز نقد کتاب با موضوع انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار