با وجود این‌که نزدیک به یک سال از افتتاح آزادراه قم گرمسار می‌گذرد، حضور پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت‌های پلیسی در این محور کمرنگ است.
کد خبر: ۱۵۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 04 January 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم در پاسخ به چرایی حضور کمرنگ پلیس در آزادراه قم گرمسار اظهار داشت: با توجه به حجم کم ترافیکی در این مسیر و وجود 3 خط عبوری که به طور میانگین روزانه حدود 10 هزار نفر از این مسیر عبور می‌کنند، 2 تیم گشت پلیس برای این مسیر کافی است. 

وی افزود: گلایه مردم از بالابودن عوارض این آزادراه، سبب شده این جاده آنگونه که باید به شرایط مطلوب تردد نرسد. در حال حاضر پاسگاه پلیس‌راه در عوارضی فعال است و رسیدگی به مسائلی چون تصادفات، امور خدماتی، کروکی و... را انجام می‌دهد. 

رئیس پلیس‌راه قم با تأکید بر این‌که با توجه به حجم ترافیکی می‌توان هر لحظه نیروی کمکی را به این مسیر اضافه کرد، افزود: یکی از بیشترین مشکلات این مسیر که باید تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی مورد توجه دستگاه‌های مسئول باشد روشنایی به‌ویژه در ورودی کاشان گرمسار و پل‌های دارای ارتفاع است. 

به گفته وی، زیرگذرهایی در این جاده تعبیه‌شده که لازم است به‌سرعت تکمیل و تسطیح شود تا مسیر عبور دستگاه‌های امدادی و پلیس برای رسیدن به محل حادثه در طول این جاده تسریع پیدا کند. 

جمشیدی‌راد خاطرنشان کرد: کیلومتر 40 تا 74 این محور آنتن دهی تلفن همراه ندارد. این مشکل می‌تواند امدادرسانی و رسیدگی به مسائل و نیازهای رانندگان را با مشکل جدی روبه‌رو کند. همچنین نبود اماکن رفاهی و پمپ‌بنزین در آزادراه قم گرمسار باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار