کد خبر: ۱۵۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 03 January 2016


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اقتصاد تک‌قطبی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی فردیس داشته باشند و نیازها و کمبودهای شهرستان را در بخش بهداشت و درمان سریع‌تر مرتفع کنند.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به این مقوله را تنها راه برون‌رفت از چالش‌های موجود در اقتصاد برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن برای کشور باید برای مسئولان و مردم تبیین شود و پس از آن صادقانه در راستای تحقق این امر مهم بسیج شویم.

این مسئول با بیان اینکه تجربه نشان داده است رهبری همواره نگاه صحیح و کارشناسانه به مسائل داشته است، خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اقتصاد تک‌قطبی و نفتی یکی از دغدغه‌های رهبری است و مشکلات اقتصادی امروز که به واسطه کاهش قیمت نفت بر کشور تحمیل شده به خاطر عدم توجه برنامه‌ریزان و مدیران به مقوله اقتصاد مقاومتی و تکیه بر اقتصاد تک‌قطبی است.

ایمانی در ادامه به تشریح مبانی اقتصاد مقاومتی پرداخت وگفت:اقتصاد مقاومتی به معنای اصلاح ساختار اقتصادی، ایجاد تناسب میان دخل و خرج و اصلاح سبک زندگی است و اگر سبک زندگی مردم در چارچوب آموزه‌های دینی باشد، بسیاری از هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرستان فردیس در پایان با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام بسیار زیادی در بین مسئولان این استان برای حل مشکلات وجود دارد، یادآور شد: بسیاری از مشکلات در البرز قابل حل است و اتحاد و انسجام مسئولان شرایط را برای تحقق این امر فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار