فرماندار پلدختر گفت: هرگونه تبلیغات زود هنگام داوطلبان در روند بررسی صلاحیت ها تاثیر گذار است
کد خبر: ۱۵۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 02 January 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،نورالدین درمنان در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگارتابناک  درپلدختر افزود صلاحیت کاندیداها ی انتخابات مجلس با معیار و محور قانون در شهرستان از مراجع چهارگانه در حال بررسی است.
وی گفت: این مراجع شامل نیروی انتظامی ، دادگستری ، اداره اطلاعات و اداره ثبت احوال شهرستان پلدختر است که وظیفه ارسال سوابق کاندیداها را دارند و بر مبنای این سوابق صلاحیت های کاندیداها بررسی می شود.
وی افزود: در صورت تایید نشدن صلاحیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شهرستان پلدختر ، زمان و مهلتی برای اعلام شکایت آنها بر اساس قانون تعیین شده تا بتوانند نظر خود را درخصوص تایید نشدن صلاحیت ها اعلام کنند.

فرماندار پلذختر گفت: کاندیداها تا زمانی که مرحله تایید صلاحیت به پایان نرسیده و مهلت قانونی تبلیغات فرا نرسیده مجاز به تبلیغات زود هنگام نیستند که در غیر این صورت تخلفات آنها در هیات اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: فعالیت های کاندیداهای انتخابات و رفتارهای انتخاباتی آنان از زمان ثبت نام تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی می شود .
درمنان با بیان این که،داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در چارچوب قانون و تقویم انتخابات به تبلیغات بپردازندگفت:جلسه ای بعد از تکمیل تایید صلاحیت ها با نامزدهای نهایی انتخابات تشکیل خواهد شد و در این جلسه قوانین و مقررات انتخاباتی توضیح داده می شود تا کاندیداها ضمن آشنایی با مقررات از انجام تخلف انتخاباتی خودداری کنند.
فرماندار پلدختر، انتخابات در نظام اسلامی ایران را مظهر قدرت و صلابت حاکمیت دانست و گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری تمامی توطئه های دشمنان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی می کند

خبرنگار:احسان مهرابی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار