دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: دولت در رفع رکود و بهبود وضعیت اقتصادی ناموفق عمل کرده به طوری که حرکت اخیر دولت برای پرداخت تسهیلات خودرو وضعیت نامطلوبی را در بازار به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۵۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 01 January 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارساز اردبیل، حبیب کوهی صبح امروز در نشست اعضای جبهه ایستادگی استان اردبیل با گرامیداشت یوم‌الله 9 دی و حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران همچنان به آمریکا بی‌اعتماد هستند و نباید دولت امیدواری به پسابرجام در رفع مشکلات اقتصادی در کشور داشته باشد.

وی گفت: انتظار می‌رود دولت تدبیر واقعا با تدبیر در مقابل این همه فشار و بدعهدی و پیمان‌شکنی آمریکا عمل کند چرا که آمریکا از طرفی مسئله برجام را مطرح کرده و از سوی دیگر ایران را به عناوین مختلف متهم کرده و برای آن محدوده‌های جدیدی اعمال می‌کند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل ادامه داد: زیباکلام که از تریبون اصلاح‌طلبان بلندگوی ارتباط با سران آمریکا و اروپا است و نامه‌های سرگشاده متفاوتی به سردمداران غرب می‌نویسد بهتر است در این شرایط نامه‌نگاری کند که چرا آمریکا به عهد و پیمانی که خود مدعی عمل به آن بوده پایبند نیست.

کوهی گفت: به نظر می‌رسد برجام یکی از راه‌های نفوذ دشمن تلقی شده و در این دو ماه برخلاف ادعای برخی آقایان در داخل نه تنها گشایشی در مسائل اقتصادی به وجود نیامده بلکه روز به روز بر دامنه مشکلات افزوده شده است.

اصولگرایان دنبال رفتار انحصارطلبانه نیستند

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اصولگرایی گفتمانی است بر پایه اصول و مبانی اسلام و انقلاب و حرکت در مسیر خط ولایت که هیچ وقت رنگ نمی‌بازد افزود: انحصارطلبی و بداخلاقی در مرام اصولگرایان معنایی ندارد.

کوهی ضرورت رسیدن به وحدت واقعی و دور شدن از سلایق و برخی رفتارهای فردگرایانه را یادآور شد و گفت: در شرایط حساس انتخابات پیش‌روی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی همه تحلیل‌گران و دلسوزان نظرشان بر این است که دشمن از این طریق به ویژه انتخابات مجلس خبرگان نظام اسلامی را مورد تاخت و تاز و هدف آماج فریبکارانه خود قرار داده و به دنبال نظم در این کشور است به طوری که در این نقشه استکبار سعی می‌شود از ظرفیت یک هزار و 600 رسانه بیگانه علیه دستاوردهای نظام اسلامی استفاده شود.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی اصولگرایان نباید دچار غفلت شده و یا بخواهند به تسویه حساب و یا رفتارهای نامعقول نیز روی بیاورند بلکه بهتر است زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسیر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها حرکت کنند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل عنوان کرد: ما باید برای حل مشکل بیکاری در جامعه با استفاده از ظرفیت موجود در استان و حل مشکلات متعدد جوانان پا پیش بگذاریم و عرصه انتخابات را عرصه تلاش و مجاهدت واقعی بدانیم.

کوهی تاکید کرد: قطعا گفتمان اصولگرایی در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار است و ضروری است خود مردم با درک شرایط حساس و خطر نفوذ دشمن بدون اینکه در عرصه انتخابات اجازه دهند تا عده‌ای با پول، زر و زور میدان‌داری کنند میدان‌داری اصلی را خود مردم بر پایه ارزش‌ها بر عهده بگیرند.

واردات برنج تاریخ گذشته در مقابل تولید داخلی اهانت به مردم است

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در ادامه به وضعیت اسفناک رکود اقتصادی در کشور و ضرورت تدبیر مجلس و دولت برای خروج از این رکود اشاره کرد و افزود: دولت به جای آنکه تمام امیدش به اجرای برجام و رفع تحریم‌ها باشد و به صورت مقطعی با پرداخت تسهیلات به مردم بازار خودرو و مسکن را گرم کند بهتر است به صورت ریشه‌ای این مشکلات و معضلات را برطرف کند.

کوهی با انتقاد از سکوت مجلس در برابر حرکت‌های اخیر دولت به ویژه پرداخت تسهیلات خودرو با چندین برابر نرخ سود و عرصه خودروهای بی‌کیفیت داخلی به بازار بیان کرد: جالب است نمایندگان در این ماجرا سکوت اختیار کرده و نخواستند همراه مردم خودروی داخلی را به خاطر کیفیت پایین تحریم کنند.

وی یادآور شد: به هیچ‌وجه رفتار اخیر دولت در پرداخت تسهیلات به مردم برای خرید خودرو و بدهکار کردن آنها معقول و منطقی نبوده و به نظر می‌رسد شبیه این ماجراها در مسئله مسکن نیز می‌توان بر دامنه مشکلات بیفزاید.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با انتقاد از برخی واردکنندگان برنج تاریخ مصرف گذشته و اجناس بی‌کیفیت خارجی به داخل کشور گفت: همه این اقدامات ضربه به تولید داخلی است.

کوهی افزود: نمایندگان مجلس به جای آنکه ادعای دخالت در عزل و نصب‌ها را داشته باشند بهتر است به وظیفه نظارتی و قانون‌گذاری خود بیش از گذشته اهمیت بدهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مقصر اصلی تصویب نشدن منطقه آزاد تجاری

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به رای نیاوردن لایحه منطقه آزاد تجاری استان در مجلس اشاره کرد و گفت : هیچ یک از نمایندگان استان دلایل این امر را واضح و شفاف برای مردم بازگو نکردند و بنده به صراحت اعلام می‌کنم رئیس مجمع نمایندگان استان مقصر اصلی در تصویب نشدن منطقه آزاد تجاری استان بود.

کوهی گفت: ما مستندات و مدارکی را از چهار نماینده فعلی در دست داریم که به این ملت خیانت کردند و ما اگر لازم باشد آنها را به شورای نگهبان ارائه و در بین افکار عمومی نیز آنها را منتشر خواهیم کرد تا همه بدانند که این نمایندگان چه خیانت‌هایی را به مردم استان روا داشتند.

وی در پایان سخنان خود به شعارهای برخی از مسئولان استان در اجرای مگاپروژه‌ها اشاره کرد و افزود: نباید مسئولان ما با رد لایحه منطقه آزاد عزا گرفته و هیچ تحرکی نداشته باشند چرا که اگر اینگونه باشد مردم این رفتار آنها را بهانه‌جویی می‌دانند تا مسئولان از تلاش و کار باز بمانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
عدم حاکم بودن "همدلی وهمزبانی "درمجمع نمایندگان استان اردبیل ازهمان ابتدای امرمشهود بود.ومتاسفانه بجای پیگیری امورات استان ازوظایف نمایندگی شان خارج ودرامورات اجرایی وعزل ونصب هاورود وموجبات اتلاف وقت وفرصت سوزی هاگردیدند ودراین میان ... خان ! که به دنبال بت سازی وترسیم چارچوب شوی انتخاباتی اسفندماه94بود با ایجادوتعمیق شکاف موجود میان مرکزاستان وشهرستانها تنش های منطقه ای را دامن زدند ودرنهایت باحاکم نمودن نابسامانی مدیریتی درمنطقه موجبات نفاق میان مجمع نمایندگان استان رافراهم وتشدیدنمودند شدآنچه نبایدمیشد وبهترین فرصت ازجیبیب استان پرید !
محمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
پس کجایند مدعیان دلسوز اصلاحات و اصولگرا که در پشت سر بعضی از افراد خود را مخفی کرده اند چرا صدایشان در نیامد...باز دست مریزاد حاج کوهی
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
این روزا حرفهای قلمبه سلمبه زدن از نمایندگان و مسئولین ارشد استان بعید نیست و مردم نیز عادت کردند عملکرد مهم است که آن را درمجلس نهم دیدیدم بغیر از آبرو ریزی که نمونه آن جعل امضاء واجهاف در وقت دیگران ، زمین خواری و سایر موارد دیگر حالا از این نمایندگان و مسئولین ارشد استان برای پیشرفت استان چه انتظاری داریم آیا غیر از اینکه به جیب خود کارکنند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
آقا عیسی
در ادامه فرمایش جنابعالی باید عرض کنم تمام این نامزدهای انتخاباتی از همین الان برای پر کردن جیب و تامین هزینه تبلیغات دور بعد آماده شده اند کاش مردم بیشتر به حرفهای اینها توجه کنند تا ببینند تاکنون چه حقی از آنها ضایع شده و این وعده هایی که میدهند چرا تاکنون عملی نشده است. آنهایی که قول ایجاد اشتغال و ... را میدهند آیا تا امروز هیچ مسئولیتی در این نظام نداشته اند؟ تازه یادشان افتاده که باید برای مردم هم کار میکردند؟
کاش مردم یاد بگیرند که چطور حق خود را مطالبه نمایند و به انتظار این که فلانی اگر به مجلس برود برای ما فلان کار را خواهد کرد، ننشینند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
شجاعت شما در بيان واقعيات قابل تحسين است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار