شهردار مشهد گفت:ما اعلام کردیم طبق قانون، شهرداری باید متولی تاکسی تلفنی ها باشد. چند سال هم برای این کار دوندگی کردیم اما هنوز اختیار به ما واگذار نشده است.
کد خبر: ۱۵۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 30 December 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، صولت مرتضوی در پاسخ به این سوال که چرا همانند شهرداری تهران، شهرداری مشهد با تشکیل شرکت های خدمات مسافرتی، به ایجاد راه های درآمد پایدار اقدام نمی کند، گفت: این شرکت ها متولی خاص خود را دارد و ما نمی توانیم به ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی اقدام کنیم.
شهردار مشهد افزود: البته ایجاد شرکت های خدمات مسافرتی هم یک ایده است. درباره ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی اول باید کلی سرمایه گذاری کرد تا درآمد حاصل شود.
وی اظهار خوشبختی کرد: البته ما به دیگر مولفه های درآمد پایدار رسیده ایم و شاهد و مثالش این است که 10 میلیون تراکم ما به 6 میلیون رسیده است و درآمد ما هم افزایش یافته است. برای امسال هم تلاش می کنیم درآمدها محقق شود.
شهردار مشهد با بیان اینکه سعی کردیم هزینه ها و ریخت و پاش ها را کم کنیم، اظهار کرد: ما در 6 ماهه اول سال جاری 2 میلیون متر مربع پروانه صادر کردیم و درآمدمان نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد کاهش داشت.
به گفته مرتضوی، برای اداره کردن شهر و  سرپا نگه داشتن اتوبوسرانی، ‌نوسازی تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی، فضای سبز، جمع آوری زباله و پسماند و دیگر خدمات عمومی در سال حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار