پسر جوانی که پس از مصرف شیشه، قصد ربودن زن همسایه را داشت با حضور اهالی محل در اجرای نقشه اش ناکام ماند و پس از یک هفته فرار شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۵۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 30 December 2015
دوشنبه هفته گذشته زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی از آدم ربایی ناکامش توسط پسر همسایه خبر داد.

این زن در شکایتش مدعی شد؛ صبح امروز برای خرید از خانه ام در شرق تهران خارج شدم که پوریا پسر همسایه در خیابان بود. او به من نزدیک شد و با تهدید چاقو از من خواست به خانه اش بروم. من که می‌دانستم پسر جوان چه نقشه شومی در سر دارد با ایجاد سر و صدا و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم همان لحظه تعدادی از اهالی محل به خیابان آمدند که پسر جوان از ترسش متواری شد.

همزمان با  شکایت زن 27 ساله کارآگاهان متوجه شدند پسر جوان متواری شده است. در حالی که تحقیقات برای دستگیری پسر آدم ربا آغاز شده بود، سرانجام او روز دوشنبه در خانه یکی از اعضای خانواده اش شناسایی و دستگیر شد.

صبح امروز با انتقال متهم 33 ساله به دادسرای امور جنایی، پوریا در بازجویی ها با قبول اتهام ربودن زن جوان گفت: چند وقتی که به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارم و پس از مصرف این مواد دچار توهم می‌شوم. صبح آن روز نیز شیشه کشیدم و به خیابان آمدم، وقتی زن جوان را تنها در خیابان دیدم شیطان مرا وسوسه کرد که او را بربایم.

شیشه، قدرت فکر کردن را از من گرفته است و پس از مصرف آن هیچ قدرتی از خودم ندارم. در حالی که زن جوان را روی زمین می‌کشیدم تا او را به زور به خانه ام ببرم، اهالی محل سر رسیدند و من از ترس فرار کردم.

با اعترافات پسر شیشه ای، او با دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی، بازداشت و برای بررسی سلامت روحی و روانی اش به پزشکی قانونی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار