رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با تابناک رضوی؛
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی،با بیان اینکه هنوز افراد اصلح شهرستان ها را مشخص نکرده ایم، گفت: بررسی دقیق تری برای معرفی فرد اصلح در شهرستان ها صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۵۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 29 December 2015
دبیر انجمن اسلامی مهندسین خراسان گفت: برای معرفی فرد مناسب جبهه پیروان خط امام در شهرستان ها نیازمند بررسی های دقیق تری هستیم.

سید محسن بنی هاشمی، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی، در گفتگوی اختصاصی با حضور در دفتر تابناک رضوی اظهار کرد: با شرایط کنونی افراد اصلح در جبهه پیروان خط امام مشخص هستند، اما تا کنون در شهرستان ها افراد اصلح را مشخص نکرده ایم.

وی افزود: اگر فردی از طرف این جبهه در شهرستان ها معرفی شده این امر به صورت شهرستانی بوده و معرفی فرد اصلح از جانب ما هنوز صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: جبهه پیروان خط امام و رهبری ؛ قصد دارد بعد از تایید صلاحیت کاندیدها، افراد مورد نظرش را در شهرستان ها اعلام کند.

وی با توجه به معرفی لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری ، تصریح کرد: لیست کاندیدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری سه هفته قبل از روز برگزرای انتخابات معرفی می شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی یادآور شد: جبهه پیروان در خراسان رضوی با 20 تشکل سیاسی ، مکتبی و مردمی فعالیت داشته و در 14 شهرستان شعبه دارد.

وی در ادامه گفت: ما ابتدا به تشکل‌ها و شعبه‌های شهرستانی اعلام می‌کنیم تا نیروهایی که در سطح شهرستان و استان تحرک انتخاباتی داشته و امکان رای‌آوری آنها بالا است را به صورت ارائه فرم گزارش دهند و در مشهد این فرم‌ها و گزارش‌ها جمع‌بندی و در نهایت به تهران ارسال می گردد.

وی خاطرنشان کرد: تقریبا می توان گفت که در  لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره برنده تمامی انتخابات‌‌ها بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار