کد خبر: ۱۵۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 27 December 2015

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای احداث پد هلی‌کوپتر در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حسن مدیرروستا پیش از ظهر امروز در حاشیه کارگروه امداد و نجات استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان باید از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند،‌ افزود: با توجه به گستردگی کلانشهر کرج ایجاد پد هلی کوپتر برای این شهرستان یکی از مهمترین ضروریات است.

وی تأکید کرد: با احداث این پد هلی‌کوپتر می‌توانیم در مواقع بحران راحت‌تر خدمات‌رسانی‌ها را انجام دهیم و زمان کمتری را نیز برای امدادرسانی از دست دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در این راستا اعتباری یک میلیارد تومانی برای احداث پد هلی‌کوپتر در سطح شهر کرج تخصیص داده شده است که گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم در مواقع بحران و حوادث طبیعی است.

مدیرروستا گفت: هم اکنون به دنبال مکانی استاندارد برای احداث این مهم هستیم که در صورت مشخص شدن زمین، احداث پد هلی‌کوپتر توسط شهرداری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با این مکان در مواقع بحران از امداد هوایی کمک گرفته می‌شود، ادامه داد: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث این پد گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار