کد خبر: ۱۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 27 December 2015

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدشهر گفت: در هفته وحدت مراسم ویژه ای همچون برگزاری جشن رایحه رحمت واکران رایگان فیلم محمدرسول الله (ص) در محمدشهر اجرایی می شود.

محمد اسکندری با اشاره به آغازهفته وحدت از برنامه های منظور شده برای گرامیداشت این ایام سخن گقت و اظهار کرد: جشن بزرگ رایحه رحمت به مناسبت فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص)، روز یکشنبه 6 دی ماه در تالار باغ سیب محمدشهر واقع در بلوار امام خمینی ، همایون ویلا برگزار می شود.

وی ادامه داد: در جشن رایحه رحمت جمعی از هنرمندان البرزی حضور خواهند داشت و در خلال جشن نیز، برنامه های شاد و متنوعی همچون گروه های شاد هنری، اجرای موسیقی و مسابقه ویژه کودکان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت:همچنین جشن دیگری ویژه پرسنل شهرداری روز دوشنبه 7 دی ماه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصردر ساختمان شهرداری برگزار می شود، از سویی دیگر بحث آذین بندی و چراغانی شهر نیز در هفته وحدت انجام شده ودر شب میلاد رسول اکرم (ص) نیز در دومنطقه از محمدشهر نورافشانی صورت می گیرد.

اسکندری در ادامه افزود:در هفته وحدت پخش رایگان فیلم محمد رسول الله نیز به همت اداره ارشاد محمدشهر در سالن الغدیر نیز انجام خواهد شد که به احتمال فراوان روزهای پخش فیلم در سه روز پایانی هفته وحدت خواهد بود ، البته توضیحات لازم در این خصوص و همچین محل نمایش فیلم نیز اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدشهر همچنین بیان کرد: پوستری با مضمون محمد رسول الله نیز طراحی شده است که به منظور نصب بر سر در اصناف شهر در اختیار آنها قرار داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار