امام جمعه موقت ملایر گفت: شیعیان جهان امروز با حفظ وحدت و انسجام خط انقلاب را در پیش گرفته اند و در سطح جهان گسترش داده اند.
کد خبر: ۱۵۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 26 December 2015

امام جمعه موقت ملایر گفت: شیعیان جهان امروز با حفظ وحدت و انسجام خط انقلاب را در پیش گرفته اند و در سطح جهان گسترش داده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: ترورها و دسیسه هایی که امروز از سوی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان جهان در حال شکل گیری است، به دلیل اسلام هراسی آنها است.

وی با بیان اینکه هراس استکبار جهانی از این است که جبهه های مقاومت در دنیا پیروز می شود ،کشتارمردم مسلمان نیجریه را محکوم کرد.

امام جمعه ملایر بیان کرد: برنامه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از ترور رهبر شیعیان نیجریه تا مبارزان لبنان، برای درهم شکستن جبهه مقاومت و احساس خطر کردن آنها از نفوذ و قدرت اسلام است.

حجت الاسلام فاضلیان همچنین با اشاره فتنه سال 88 گفت: استکبار جهانی و دشمنان در خارج و بدخواهان نظام از داخل کشور قصد داشتند کشور ما را از ریشه نابود کنند، اما ملت ایران با هوشیاری و بیداری حماسه 9 دی را خلق کردند.

وی بیان داشت: ملت ایران مانند همیشه آمدند و ایستادگی کردند و چشم فتنه را کور کردند و 9 دی به نام دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی نام گرفت.

خطیب جمعه ملایر با تبریک فرا رسیدن سالروز تولد با سعادت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: حسن خلق و علم دو ویژگی منحصر به فرد پیامبر اکرم(ص) است که همانند خداوند متعال مظهر رحمت رحمانیه و رحیمانه است.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه پیروان و یاران رسول خدا(ص) نیز باید صاحب اخلاق خوب و نیکو و با دانش و بصیرت باشند، افزود: معلم پیامبر اکرم(ص) خداوند است و با وجود اینکه رسول خدا(ص) معلم و استاد و کلاس درس نداشت، علمش عظیم ترین و اخلاقش بهترین و بزرگترین است.

وی ادامه داد: 17 ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و به نام رییس مکتب اسلام و رییس مذهب اسلام و سالروز هفته وحدت است و باید در این روز جشن ها و آیین های باشکوهی برگزار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار