کد خبر: ۱۵۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 26 December 2015


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: 135 اولویت پژوهشی در زمنیه آموزش و پرورش در البرز شناسایی شده است.

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه طرح‌های پژوهشی در استان البرز یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که به صورت دقیق پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تشویق و ترغیب دانش‌آموزان برای انجام طرح‌های تحقیقاتی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که هم‌اکنون با جدیت بیشتری در مدارس پیگیر این مهم هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه و پیشرفت بیشتر در زمینه‌های مختلف انجام تحقیق و پژوهش هست لذا باید بسترهای فعالیت‌های پژوهشی را در بین دانش‌آموزان فراهم کرده و آنان را تشویق به فعالیت‌های تحقیقاتی نماییم.

ساکی گفت: استان البرز با داشتن مراکز تحقیقاتی و علمی می‌توان در زمینه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی از دیگر استان‌های مختلف کشور پیشرو باشد لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم‌اکنون 135 طرح پژوهشی در اولویت قرار گرفته است افزود: این طرح‌ها از سوی دبیرخانه شورای تحقیقات استان شناسایی شده است که 12 اولویت برای انجام فعالیت پژوهشی برگزیده و فراخوان داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 4500 نفر از معلمان در فعالیت‌های پژوهشی استان شرکت کرده‌اند، ‌افزود: در مدت یکسال 3 هزار عنوان کتاب پژوهشی چاپ و در اختیار مدارس قرار گرفت و همچنین 97 کارگاه آموزشی اقدام‌پژوهی به میزان 49 هزار و 488 نفرساعت برای معلمان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار