مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به جذب ۶ بازیکن تازه نفس به بدنه تیم بعثت گفت: برای رویارویی و نبرد با مدعیان آماده‌ایم.
کد خبر: ۱۵۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 26 December 2015
مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به جذب ۶ بازیکن تازه نفس به بدنه تیم بعثت گفت: برای رویارویی و نبرد با مدعیان آماده‌ایم.

افشین حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار با تیم ملی پوشان تبریز اظهار داشت: پبروزی در بازی‌های بزرگ و مهم به معنای اعلام آمادگی است و تمام هدف ما صدر نشینی و صعود به لیگ یک کشور است.

وی با بیان اینکه با جذب بازیکنان جدید موجبات تقویت تیم بعثت فراهم شده، افزود: برای کسب عنوان قهرمانی آماده‌ایم و برای این مهم آماده نبرد با مدعیان هستیم و اکنون تنها چند امتیاز از صدرنشین عقب هستیم.

حسنی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که نتیجه بازی این باور را به ما بدهد که می توانیم برای قهرمانی بجنگیم.

مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه افزود: ارائه نمایشی مقتدرانه در برابر تیم ملی پوشان تبریز به هواداران اطمینان خاطر خواهد بخشید و حضور در جمع ۳ تیم اول را تضمین خواهد کرد.

حسنی با دعوت از مسئولان استان کرمانشاه برای حضور در ورزشگاه و حضور در کنار تیم بعثت گفت: مسئولان نیز همانند مردم می‌توانند با حضورشان باعث دلگرمی ما شوند.

وی حضور مسئولان در کنار تیم بعثت را سبب افزایش انگیزه بازیکنان و کادر فنی دانست و گفت: امیدوار هستم این اتفاق در بازی آینده رخ دهد.

حسنی به جذب ۶ بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل اشاره کرد و اظهار داشت: با درخواست کادر فنی و در راستای تقویت تیم ۶ بازیکن جذب کردیم که امیدوار هستیم در طول فصل بتوانند به تیم کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار