بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 25 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



 قهرمانی در فرمانداری رشت چه می کرد؟


خزر نوشت: در حالی قهرمانی فرمانداری رشت را ترک کرد که منابع موثق خبر از عدم ثبت نام او می دهند!

روح الله قهرمانی چابک، که دقایقی پیش در محل فرمانداری رشت حاضر شده بود، بدون مواجه با خیرنگاران محل فرمانداری را ترک کرد.

یک منبع موثق به خبرنگار خزر گفت: علی رغم حضور قهرمانی از وی ثبت نامی به عمل نیامد.

این در حالی است که آخرین اخبار حکایت از حضور او در وزارت کشور و ثبت نامش برای شرکت در انتخابات از حوزه انتخابیه رودسر داشته است.

گویا قهرمانی سعی دارد با حضور در محل فرمانداری، وزارت کشور و ... همچنان دنبال کنندگان اخبار انتخابات را در سردرگمی نگاه داشته و حضور احتمالی خود را به بمب خبری تبدیل نماید!




 شهردار آستانه‌اشرفیه استیضاح می‌شود

تابناک گیلان: : با قانع نشدن پنج عضو شورای شهر آستانه‌اشرفیه از پاسخ شهردار این شهر، طرح استیضاح وی کلید خورد.

نشست شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه شامگاه امروز با محوریت پاسخگویی شهردار این شهر به ۱۰ سؤال مطرح شده از سوی شورای شهر  آستانه‌اشرفیه در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این جلسه پنج نفر از اعضای شورای شهر از توضیحات علی شفیعی شهردار آستانه‌اشرفیه قانع نشدند و درخواست استیضاح وی را امضا کردند.

نجفی و دوست جلالی دو عضو از شورای شهر بودند که از توضیحات شهردار قانع شدند.

جلسه استیضاح عصر روز شنبه برگزار می‌شود. / آستان خبر




رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان کاندیدا شد/نویسنده تاریخچه باشگاه استقلال در رشت ثبت نام کرد/شفاهی و اشرافی نامزد فومن و شفت شدند

دیارمیرزا نوشت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

بر این اساس در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس , ابراهیم بهمنی جلالی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان , رضا اکبری دارای دکترای زبان عربی ,محمد رضاییان کوچصفهان, مصطفی غالب نویسنده و پژوهشگر, علی مصفا دارای مدرک ارشد هنر با حضور در فرمانداری رشت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

دغدغه ام معیشت است بهمنی جلالی مهترین دغدغه ی خود را انجام کار های مغفول توسط نماینده های مردم از جمله معیشت دانست و گفت:در مطبوعات مکتوب و مجازی فعالیت دارم و می دانم وضع رسانه ها رو به ورشکستگی است و خبرنگاران هم وضعیت مالی خوبی ندارند. وی ادامه داد:خبرنگار باید آزاد اندیش و مستقل باشد اماوقتی معیشت بد باشد امکان دارد منحرف شود.اقشار مختلف جامعه نیز همینگونه اند.

مصطفی غالب دانشجوی دکترای مدیریت دولتی,مدیر آمار و اطلاعات مسکن مهر گیلان وعضو باشگاه پژوهشگران جوان پس از ثبت نام در انتخابات گفته است: اشتغال و احترام برای همه شهروندان از دغدغه های من است. وی کتابی در خصوص تاریخچه باشگاه استقلال نوشته است و افزود:نویسنده و پدید آورنده کتاب دایره المعارف تاریخ باشگاه استقلال هستم و در تیر ماه منتشر می می شود.

غالب با بیان اینکه تمامی آمار استقلال و تاریخ ۷۱ ساله آن را بدون تعصب گرداوری کرده است اظهار کرد:.شش تایی شدن معروف استقلال توسط پرسپولیس هم در این کتاب آمده است و عکس های کتاب برای اولین بار است که منتشر می شود و مرحوم دانایی فر این عکس ها رابه من رسانده اند.

شفاهی و اشرافی کاندید شدند از فومن و شفت نیز خبر می رسد که علی شفاهی رییس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی و ناصر اشرافی با حضور در فرمانداری فومن رسما داوطلب ورود به ملس شده اند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار